Yamaha_rider skrev:Ja men vafan Hebo låter ju lika mycket det o visst bränner även det upp ullen!
jag har ett Hebo som är ca 1½månad gammalt ullen är fortfarande fin och så känner jag en som köpte ett begagnat Hebo performance 04!!
samma där ullen inga problem lät inte alls mycket särkilt inte lika mycket som ett tk lacada som jag känner en som har som bara är ca1½årgammalt tjuter som enn kvävd anka hörs på kilometers håll!
lill_Roffe skrev:vd tkr ni man ska ha för rör till en beta rr50 o4 för att det ska gå så bra som möjligt. funderar på att köpa ett yazuni men är itne säker:S
NEJ inte yasuni går som vilket rör som helst och är av dåååålig kvalitet
vill du att den ska gå bra köp Hebo eller sp:D
Har funkat fint men turbokit för mig, Har ett kromaat på min xps Ger bra effekt vid högavarv , vilket jag gillar Köpte turbokit eftersom jag inte hade så mycket pengar till ett effektrör, ,. Det dåliga med turbokitten är att dom är av ganska låg kvalla och blir väldigt fort rostiga och fula, . Så utifall du har mkt pengar och tänker satsa på ett Tk, gör inte det!
Hej, mitt avgasystem e lite udda, altså inte som alla andras. För det första passar inte mitt nya motorskydd från TS till den fast det står att den ska passa till 05:an.
Det går ett litet mindre rör från avgassystemet som sen övergår till en slang, den leder upp till skylarvätskan. Skulle lackerat om hela skiten men det lilla röret sätter käppar i hjulet för mej, det är nämligen en engångs-låsring på den. Ska skaffa nytt avgassystem men det blir nog inte på ett tag, men är den slangen till kylarvätskan nödvändig?
slangen leder till luftburken, inte vätskebehållaren. Men de sitter en skarv där under behållaren. Klämman går att återanvända, annars bara fixa en riktig slangklämma
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
bensinskalle skrev:slangen leder till luftburken, inte vätskebehållaren. Men de sitter en skarv där under behållaren. Klämman går att återanvända, annars bara fixa en riktig slangklämma
Nej har kollat den går direkt till kylarvätskan, men det går en till luftburken oxå
bensinskalle skrev:slangen leder till luftburken, inte vätskebehållaren. Men de sitter en skarv där under behållaren. Klämman går att återanvända, annars bara fixa en riktig slangklämma
Nej har kollat den går direkt till kylarvätskan, men det går en till luftburken oxå
NEJ, den går till egr ventilen som sitter brevid kylarvätskan!
RamboXII skrev:
Det undrade jag oxå, men slangen går till den behållaren på vänster sida innanför kylarvingen med blå vätska i, e det inte kylarvätska eller?
men vafan har du sett me egna ögon att slangen går rakt in i behållaren, eller bara att den försvinner under den?
EGR ventilen sitter där på ramen precis under så ja ä ganska säker på att du har sett fel.
men va äre för moppe undrar ja fortfarande?
Senda x-treme från 2005
Den går inte in i kylarvätskan, den sitter brevid.