jimmie93 skrev:du vaknar mitt i natte av konstiga ljud, du går och kollar ut genom fönstret och får se en stor elefant röv upptryckt mot rutan, vad gör du?
jimmie93 skrev:du vaknar mitt i natte av konstiga ljud, du går och kollar ut genom fönstret och får se en stor elefant röv upptryckt mot rutan, vad gör du?
Går och lägger mig igen.
HAAHAHAHAHA... så klockren igentligen... bara ett enkelt svar... Går och lägger mig igen hahah xD skrattar aset
Du kommer in på ditt rum o din bror ligger och har sex med din flickvän, vad gör du?
Om du gick på stan och så kommer det en alkolist och häller massa öl på dig! Vad gör du dåe ?
Efter alla dessa år som alagare så vet du fortfarande inte hur du dricker sprit? tragiskt fall...
Din bästa kompis får damp på din tjej och börjar tafsa sen sparkar henne mellan benen va gör du?
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
hur gör du om din bästa biffkompis säger att ha är kåt på dig
är ju biff själv så säger... Yo broschan varför gjord du så???!?!?%&!
sen slår ja ner spännbögen iom han är "biff"
Din tjej hatar dig.. hon börjar slå dig med en hård tung dildo... som gör jätteont.. vad gör du?
Du står o pissar på bron och rektorn råkar precis passera under bron och du får in en fullständig fem-etta i frissen på honom. han ser dig och börjar gorma nåt om att "du skall fan få på fan för det där!" vad gör du då?
oh var de ditt hår... trodde de var månen ja träffade! (skalligheten)
Din killle/tjej säger att du inte får slå ner en viss kille men du gört endå och hon kommer på dig å hon möter dig i badrummet då du är helt nedblodad... va göru
Din tjej frågar om du vill ha trekant... du säger aförfan.. du får ögonbindel på dig och seen ska ni börja trekanten.. duligger bunden i sängen med bindel för ögonen.. sen kommer nån och börjar smeka dig.. sen känner du din tjej... hon tar av ögonbindeln.. men de är din bästist och inte tjejn..... din tjej börjar gappflabba... va göru?
Drar snabbt på mig bindeln igen. (Om att det är min bästa tjejkompis)
Annars, jag blir orolig, spyr, slår å går.
Om du står och håller på med bilen, och så bara sådär exploderar motorn så ditt huvud slits av... Vad gör du?
Alkohol å kvinnohål är de enda hål jag tål
Norrland, ty e e de vackreste som finnes!
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
Låtsats som ingenting och försöker dölja att jag slog med tangentbordet. "Råkade" slå till med handen.
Du är hos din bästa kompis och han ska gå till tandläkaren. Han går innan dig och då kommer hans mamma innan du går och frågar om du vill stanna. Sen så drar hon ner dina byxer och börjar.
Da_driver skrev:Låtsats som ingenting och försöker dölja att jag slog med tangentbordet. "Råkade" slå till med handen.
Du är hos din bästa kompis och han ska gå till tandläkaren. Han går innan dig och då kommer hans mamma innan du går och frågar om du vill stanna. Sen så drar hon ner dina byxer och börjar.
Ps Mamman är het.
ingen säger nej till en het milf, hade bara kört på
Du ska överraska din flickvän och kommer hem till henne, föräldrarna är bortresta och bara syrran är hemma, och du går in på hennes rum, och ser att hon har sex med din bästa polare som du kännt hur länge som hälst, och badå får orgasm precis när du kommer in...
Du är i simhallen. Och det är lite folk. Du är faktiskt ensam. Du tänker wtf jag går i tjejernas omklädningsrum. När du är där inne börjar du "njuta". Sen helt plötsligt kommer det in 10 30-40 åriga tjejer och du märker inget för du blundar. Men helt plötsligt tar en den och alla börjar på dig. Vad gör du?
du glömde en fråga, så jag tar en egen (värsta tänkbara scenariot?)
Du är på middag hos din nyblivna tjej tillsammans med hennes föräldrar. Plötsligt känner du att du måste gå på toa, så du kilar iväg och gör det.
När du björnat klart och ska spola så blir det stopp i toan och vattnet fyller toan till ungefär hälften. Bajset flyter runt och det finns ingen toaborste, såndär toa-stopp-sak eller hockeyklubba och rensa med.
Anden-r skrev:du glömde en fråga, så jag tar en egen (värsta tänkbara scenariot?)
Du är på middag hos din nyblivna tjej tillsammans med hennes föräldrar. Plötsligt känner du att du måste gå på toa, så du kilar iväg och gör det.
När du björnat klart och ska spola så blir det stopp i toan och vattnet fyller toan till ungefär hälften. Bajset flyter runt och det finns ingen toaborste, såndär toa-stopp-sak eller hockeyklubba och rensa med.