Tjenare! Jag undrar såhär; Om man skulle ta och styla sin moped, och sedan efter några år sälja den, tror ni att värdet sjunker bara för att man har stylat den ?
För det finns säkert gamla gubbar som gillar att ha det originelt, men om man har stylat den då borde den ÖKA i värde ? Eller vad tycker ni. Kom med förslag tack!
men lol vad ska jag köpa för trim?,munstycke,vikter, ???
är ju nybörgare "
Vikter: Lägg på en 80-100 kg där bak på moppen (man kan sno en skivstång från gymmet om man inte vill köpa) och när du kommer till en brant nedförsbacke lägger du i friläge o sen rullar du lätt i 100!
Om du stylat den riktigt mycke kan du nog få mer än om den skulle va original av nån moppekåt fjortis som tycker det är det häftigaste han sett men vanligtvis brukar org. gå på samma pris eventuellt lite mer till och med.. (ifall du inte har kvar alla originaldelar iaf)
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
klart att du tjänar ju inte på det men en stylad moppe e ju inte billigare än en orginal?:O
sen om den e trimmad så sänker det värdet som att hyper trimma förlorar du som fan på.
men som vissa säger det kan ju vara någon som gillar just den stylingen du har på din moppe och är skit kåt på den som köper den dyrt eller så är det ingen som gillar stylingen..
gäller att hitta rätt köpare skulla jag vilja säga
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
ta gärna en titt i mitt galleri
och ni får gärna kommentera också vad ni tycker
oftast vill folk göra jobbet själv. därför dem flesta mopeder säljs orginal. jag skulle själv inte tycka det va kul köpa en helt stylad och trimmad moppe. vill ju göra jobbet själv om man är intresserad av trim och styling.
du kanske får 20 köpare på en helt orginal moped och 1 på en stylad. för orginal är mest eftertraktat av alla, både bland dom som endast brukar mopeden och dem som pillar på den.
haha okej men då undrar jag liksom jag har stylat min aerox för 15 tusen och sen när jag ska sälja den ska jag sälja stylingen för sig och moppen för sig eller vad tjänar man mest på?
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
haha jaja men om jag tex först lägger ut moppen på blocket sen när den är såld så kan jag ju sälja stylingen
då kan dom ju inte lämna tillbaka moppen precis
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
haha du förstår inte mig
jag lägger in (moppen) på blocket sen när den är såld tar jag bort den annonsen och gör en ny med stylinen?
haha hoppas du förstår mig :D
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
du säger du ska först sälja moppen och sen stylingen? då har du inte annonserna samtidigt, eller ska du sitta och neka köparen av stylingen och vänta för du ska sälja moppen före?
haha men jag ska inte ha stylingen med i den annonsen jag ska ha stylingen i en annan annons sen efter jag sållt moppen så ingen vet att jag stylat den...
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
MEN JAG HÅLLER PÅ ATT GÅ LOSS ÖVER DIN JÄVLA LÄSFÖRSTÅELSE NU, JAG HAR HELA TIDEN SAGT ATT DU SKA HA TVÅ JÄVLA SEPARATA ANNONSER EN MED EN HELT JÄVLA ÄCKLIG ORGINAL MOPPE OCH EN ANNAN MED DEN JÄVLA STYLINGEN SPELAR FAN INGEN ROLL OM DOM ÄR UTE SAMTIDIGT INTE DIREKT SÅ FOLK KOMMER LÄGGA MÄRKE TILL ATT ÄGAREN AV AEROXEN OCKSÅ HAR EN JÄVLA ANNONS PÅ ETT TON STYLING!
men jag kaske har skitit i det jävla provet och kör utan kort?
det e ju fan bara onödigt man har ju ändå trimmat så man lär ju få sitt straff om man blir stoppad kansle blir litta värre men skit i det
aerox<3
festa<3
my kristiansson<3
aeroxr08 skrev:men jag kaske har skitit i det jävla provet och kör utan kort?
det e ju fan bara onödigt man har ju ändå trimmat så man lär ju få sitt straff om man blir stoppad kansle blir litta värre men skit i det
ja men du är dyslexi svensson in i själen och vilken svensk familj låter sin unge ratta olagligt? Erkänn bara fan du har kortet och svälj stoltheten.