hej går det att köra en Hebo Manston Replica 50cc
till urpluggat orginal rör och orginal vev min har gåttca 600mil och ostrypt cdi eller ska man byta vevstaken? blir så mycket pengar men vill ju inte förstöra orginal veven
min kompis körde med en portad sån cylinder gick hur fint som helst
fast visseligen hadde han gianelli på det men orginalröret går jue bara att du inte får ut maxeffekten det kommer inte ge mycket alls pga 50sport+orginalrör den kommer typ bara bli lite piggare men skaffa effekt så får du se!
Hade samma cylinder på min Derbi, 19mm förgasare, Hebo insug inkl reeds, racekoppling samt Doppler rör.... Inga problem
Kolla in mitt project!!!!!
Golfen e såld och även Red Bastard. "Airborne Hizbollah" är såld den med nu. Nu kör vi Kokainsläde http://www.garaget.org/Weckis
venne om veven behövs byta..men de e jue säkrast att byta veven..inte så kul att få motorras mitt i sommaren..att byta lagerna är jue nt heller helt fel även om du nt ska buta vev..den har jue som sagt gått 600 mil
min kompis har varit uppe i 14k varv med sin dt:P ORGINALVEV+LAGER:P och han ahar kollat hur länge man kan maxvarva den på friväxel den håller fortfarande och går fint:P