Blackie blev bara sotig. Stod bortåt 200m från brandhärden.bluerider94 skrev:fyfan, hände det inget med blackie`? det var ju inte så jättefarliga skador men ändå, fan va irriterande!
Skiter i det säljer av den som den är. Flyttade över vraket till mitt andra garage, där jag kan nå den dygnet runt så att säga, dels att brandgubbarna tvingades öppna garaget med våld för att släcka MC:n brevid scootern.tJocke skrev:Det är väl ändå ganska tur i oturen att du har en baotian.. Deras reservdelar ska väl vara rätt billiga?
Men ändå.. det här ska inte få hända.. sätt dit dom jävlarna på plats!
Fortfarande ingen bra ursäkt för att slå någon. Skulle alla använda våld i samhället skulle vi inte ha något samhälle kvar...bensinskalle skrev: Visst är de så de borde gå till men så funkar de inte i verkligheten nuförtiden. Idioter som gör sånt där kommer nästan alltid undan, så har man chansen är de lika bra att knipa till. Har själv råkat ut för sabotage osv men inte fan bryr sig polisen.... Dom jagar bara moppepojkar som har lite kul...
Tänder någon eld på min bil får personen i fråga räkna med en eller flera käftsmällar, så funkar samhället. Rättssystemet i sverige är så jävla slappt så de kan fan ta en smäll på det också. Det är ju inte precis så att man går ut och slår folk utan anledning, själv så slåss jag hellst inte alls utan diskuterar mycket hellre men ibland så är det helt enkelt ok att göra det. Man måste visa att man inte accepterar sån där skit helt enkelt, då kanske folk lär sig.Henry skrev:Fortfarande ingen bra ursäkt för att slå någon. Skulle alla använda våld i samhället skulle vi inte ha något samhälle kvar...bensinskalle skrev: Visst är de så de borde gå till men så funkar de inte i verkligheten nuförtiden. Idioter som gör sånt där kommer nästan alltid undan, så har man chansen är de lika bra att knipa till. Har själv råkat ut för sabotage osv men inte fan bryr sig polisen.... Dom jagar bara moppepojkar som har lite kul...
Ligger ett redigt järnrör redan i beredskap. hämtade på mitt gamla jobb.Robiin937 skrev:inte på grund av dig iallfallSkåningens-handelsbod skrev:Robiin. ta mig på orden:Robiin937 skrev: mena inte så
mena att du säger mkt skit som du aldrig kommer göra
Får vi tag på namnen. Då får dem som tänt på fly från orten...
Hoppas du svingar till rejält!Skåningens-handelsbod skrev:Ligger ett redigt järnrör redan i beredskap. hämtade på mitt gamla jobb.Robiin937 skrev:inte på grund av dig iallfallSkåningens-handelsbod skrev: Robiin. ta mig på orden:
Får vi tag på namnen. Då får dem som tänt på fly från orten...
det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.RRX-Teddy skrev:Hoppas du svingar till rejält!Skåningens-handelsbod skrev:Ligger ett redigt järnrör redan i beredskap. hämtade på mitt gamla jobb.Robiin937 skrev: inte på grund av dig iallfall
Men vem fan tror du att du e?Skåningens-handelsbod skrev:det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.RRX-Teddy skrev:Hoppas du svingar till rejält!Skåningens-handelsbod skrev: Ligger ett redigt järnrör redan i beredskap. hämtade på mitt gamla jobb.
Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?Robiin937 skrev:Men vem fan tror du att du e?Skåningens-handelsbod skrev:det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.RRX-Teddy skrev:Hoppas du svingar till rejält!
börjar få damp på dig för du leker så jävla mkt
Robiin han får la säga hur mycket han vill?Skåningens-handelsbod skrev:Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?Robiin937 skrev:Men vem fan tror du att du e?Skåningens-handelsbod skrev: det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.
Du vet inget om min bakgrund och jag lovar dig att kryper det fram namn och adresser så blir det rubriker i blaskan. Och jag är inte ensam om att vilja ha reda på vem som gjorde det. Finns typ 200 pers som vill ha sitt finger med i spelet där. En del av dem mycket våldsamt!
Är normalt världens lugnaste människa, men förstöra för mig o min familj, och den personen får se en sida av mig ingen vill se. Lika lugn jag är normalt, lika ilsken och livsfarlig blir jag uppretad. Jag har en enormt lång stubin, men när såna här vandaler går lösa så blir den väldigt oerhört kort.
Så Robiin. tro inget annat, nånsin, att jag inte skulle verkställa detta om dessa ligisters namn blir kända för mig.
hon annars, men med ett jävligt elakt humör mot buset.klurrs_Derbi_drd_racing skrev:Robiin han får la säga hur mycket han vill?Skåningens-handelsbod skrev:Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?Robiin937 skrev: Men vem fan tror du att du e?
Du vet inget om min bakgrund och jag lovar dig att kryper det fram namn och adresser så blir det rubriker i blaskan. Och jag är inte ensam om att vilja ha reda på vem som gjorde det. Finns typ 200 pers som vill ha sitt finger med i spelet där. En del av dem mycket våldsamt!
Är normalt världens lugnaste människa, men förstöra för mig o min familj, och den personen får se en sida av mig ingen vill se. Lika lugn jag är normalt, lika ilsken och livsfarlig blir jag uppretad. Jag har en enormt lång stubin, men när såna här vandaler går lösa så blir den väldigt oerhört kort.
Så Robiin. tro inget annat, nånsin, att jag inte skulle verkställa detta om dessa ligisters namn blir kända för mig.
och tror du han inte är det la inte din sak eller?
Inbrott på polistationen??? den hade nog inte alla hästarna i stallet.....stunt_pojken^^ skrev:sluta nu med det där jävla snacket om att misshandla folk det är fan så mkt sjukare än att elda ett garage
o du ska va vuxen asså seriöst du har fan inte här o göra om du ska hålla på så
ungdomar är redan "knäppa " som dom är blir juh fan inte bättre av att en vuxen människa håller på såhär förfan sluta nu![]()
håller fan så mkt med robin resten av er är rent ut sagt sjuka sätt dit dom istället
våld löser... INGENTING
menra bara att ungdomar är redan dumma i huvudet gör det inte värre
såsent som igår va det inbrott på polisstaitionen här lixom vafan hur tänker folk
Meeen herregud........ *skakar på huvudet..* Dem ber fan om att hamna nånstans på nåt låst P12-hem....stunt_pojken^^ skrev:jaa o den ena är halvt efterlysen(stavas) av polisen efter massa moppestölder och delar
o de dom skulle ta nu en moppe som deras polare äger som belv tagen
woow, fan va cool du e, får ja lära känna dig. Mm alla dom 200 personerna skulle säkert hoppa på typ 5 pers. Du tror lite för mkt om din lilla håla :Skåningens-handelsbod skrev:Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?Robiin937 skrev:Men vem fan tror du att du e?Skåningens-handelsbod skrev: det behöver du inte be mig om. Det kommer att användas mycket nogsamt och effektivt. Lovar att den/dem som får prata med den aldrig mer bränner bilar/moppar/garage.
räcker att några få får reda på det.Robiin937 skrev:woow, fan va cool du e, får ja lära känna dig. Mm alla dom 200 personerna skulle säkert hoppa på typ 5 pers. Du tror lite för mkt om din lilla håla :Skåningens-handelsbod skrev:Suttit bl.a. på arresten för att spöat skiten ur en irakisk kille som hoppade på mig 2001, och du tror jag inte gör det jag påstår mig göra?Robiin937 skrev: Men vem fan tror du att du e?