Postrakan 20/9 (Nykvarn)

Vad som är på gång och det som varit i mopedsverige!
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Postrakan 20/9 (Nykvarn)

Inlägg av Lonnback »

Det kom ganska många ditt men ingen våga köra och dom stog och bara kolla på så det kanske inte blir nå mer race, vet inte säkert om det blir nåt mer men då måste fler köra och inte bara stå och kolla på. Det kanske var 5 stycken som körde och dom som hade hand om racet blev inte så glada för ingen körde men om det blir igen så hoppas vi alla på att det blir mer som kör.

Tack till alla som kom :D
Användarens profilbild
KarlzzoN1911
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av KarlzzoN1911 »

Fan att snuten kom senare och avbröt bilarnas race :x och jävlarna som tog våra hjälmar o sånt :cry:
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

KarlzzoN1911 skrev:Fan att snuten kom senare och avbröt bilarnas race :x och jävlarna som tog våra hjälmar o sånt :cry:
Era hjälmar???
Varför de :S
Bild
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Inlägg av Lonnback »

Rabxorzz skrev:
KarlzzoN1911 skrev:Fan att snuten kom senare och avbröt bilarnas race :x och jävlarna som tog våra hjälmar o sånt :cry:
Era hjälmar???
Varför de :S
Vet inte, dom var borta när vi skulle hämta dom :?
Användarens profilbild
KarlzzoN1911
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av KarlzzoN1911 »

Nån fick för sig att det var kul att sno våra hjälmar:( tex Linus i crew blev av med sin :evil:
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Inlägg av Lonnback »

KarlzzoN1911 skrev:Nån fick för sig att det var kul att sno våra hjälmar:( tex Linus i crew blev av med sin :evil:
Eriks var nära på att den blev snodd men han hitta den :D
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Jaha :-/

Trodde polisen hade tagit dm först XD :?
Bild
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Inlägg av Lonnback »

Rabxorzz skrev:Jaha :-/

Trodde polisen hade tagit dm först XD :?
hahaha okej :wink:
Jockebohman
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av Jockebohman »

ska vi ha mopperace en gång till så måste man ju köra lite inte bara stå o snacka då skulle de heta moppemeet inte mopperace..

tråkigt att vissa går o tar hjälmar o briller för dyra pengar :'(
Suzuki k50 säljes !!
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Inlägg av Lonnback »

Jockebohman skrev:ska vi ha mopperace en gång till så måste man ju köra lite inte bara stå o snacka då skulle de heta moppemeet inte mopperace..

tråkigt att vissa går o tar hjälmar o briller för dyra pengar :'(
ja precis, det är ju fett taskigt dom kan ju köpa eget :?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

av 50 pers körde 5.

sen att de finns patetiska jävlar som inte kan skilja på mitt och ditt är sorligt.....lblir så in i helvete arg..

hjälm + googles ~ 1,5k blev snott ikväll !! och de var bara mitt,
Nyxorzz
Användarens profilbild
Lonnback
Elmoped

Inlägg av Lonnback »

Riejumrx skrev:av 50 pers körde 5.

sen att de finns patetiska jävlar som inte kan skilja på mitt och ditt är sorligt.....lblir så in i helvete arg..

synd :? men vad ska man göra?
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

Lonnback skrev:

1. kedja hjälmen med 1 ton tung kätting
2. lägga googlesen i pansarlåda

då kanske grejerna finns kvar...
Nyxorzz
mathiascooper
Elmoped

hjälmarna

Inlägg av mathiascooper »

Tycker det var så jävla vidrigt att folket där inte kunde skilja på mitt o ditt, endast 2 hjälmar hittades vad jag hörde? , måste dreva om moppen ingen drag :(
Användarens profilbild
Rabxorzz
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av Rabxorzz »

Riejumrx skrev:
Lonnback skrev:

1. kedja hjälmen med 1 ton tung kätting
2. lägga googlesen i pansarlåda

då kanske grejerna finns kvar...

Hahhahaha xD
Bild
KiXXer
Varnad

Inlägg av KiXXer »

lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket

(och sen kom inte med att ajg trode fan inte att nån skulle snå den fan om det va runt 50 pers där så kunde du ju kanske fattat det sj )
Bild
Användarens profilbild
KarlzzoN1911
Elmoped
Kontakt:

Inlägg av KarlzzoN1911 »

KiXXer skrev:lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket

(och sen kom inte med att ajg trode fan inte att nån skulle snå den fan om det va runt 50 pers där så kunde du ju kanske fattat det sj )
Ja men nu äre så, det är ju inte som om vi ville bli av med grejerna-.-
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

KiXXer skrev:lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket

får jag fråga vad det spelar för roll om man lämnar hjälmen hängandes på mopeden? det skall inte vara några problem bara klåfingrigt folk ger fan i att ta andras saker. egentligen skulle du kunna lägga en olånbok full i pengar mitt på stan och skriva rör ej!, sen när du skulle komma tillbaka nästa dag så ska den vara kvar. alternativt hos polisen. förstår du pongen? man rör inte det som inte är ens eget om man inte vet vem som äger det och har som åsikt att lämna tillbaka det.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Riejumrx
Hedersmedlem

Inlägg av Riejumrx »

ursäkta, men då resonerar du lika jävla idiostiskt som dom!!!
man ska inte behöva kedja fast skiten med kätting lås överallt, man ska inte behöva känna oro över att någon ska sno något för en!

Res kring medelhavet, nycklarna sitter i tändningslåsen, motorerna står ibland på när de går in och handlar...

du är ju ett exempel man ska akta sig för som tycker adnra "får skylla sig själva" för de b lir bestulna när de vänder ryggen till..
Nyxorzz
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Det är väll klart man ska kunna lämna sin hjälm en stund hos mopeden om man inte orkar bära runt på den.

Fan va surt Linus. :cry: Hoppas ni får reda på vem/vilka det var så dem får betala dig hjälmens värde.
Skriv svar