Tack till alla som kom

1. kedja hjälmen med 1 ton tung kättingLonnback skrev:syndRiejumrx skrev:av 50 pers körde 5.
sen att de finns patetiska jävlar som inte kan skilja på mitt och ditt är sorligt.....lblir så in i helvete arg..
hjälm + googles ~ 1,5k blev snott ikväll !! och de var bara mitt,men vad ska man göra?
Riejumrx skrev:1. kedja hjälmen med 1 ton tung kättingLonnback skrev:syndRiejumrx skrev:av 50 pers körde 5.
sen att de finns patetiska jävlar som inte kan skilja på mitt och ditt är sorligt.....lblir så in i helvete arg..
hjälm + googles ~ 1,5k blev snott ikväll !! och de var bara mitt,men vad ska man göra?
2. lägga googlesen i pansarlåda
då kanske grejerna finns kvar...
Ja men nu äre så, det är ju inte som om vi ville bli av med grejerna-.-KiXXer skrev:lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket
(och sen kom inte med att ajg trode fan inte att nån skulle snå den fan om det va runt 50 pers där så kunde du ju kanske fattat det sj )
får jag fråga vad det spelar för roll om man lämnar hjälmen hängandes på mopeden? det skall inte vara några problem bara klåfingrigt folk ger fan i att ta andras saker. egentligen skulle du kunna lägga en olånbok full i pengar mitt på stan och skriva rör ej!, sen när du skulle komma tillbaka nästa dag så ska den vara kvar. alternativt hos polisen. förstår du pongen? man rör inte det som inte är ens eget om man inte vet vem som äger det och har som åsikt att lämna tillbaka det.KiXXer skrev:lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket
(och sen kom inte med att ajg trode fan inte att nån skulle snå den fan om det va runt 50 pers där så kunde du ju kanske fattat det sj )
KiXXer skrev:lol no offence men är ni så duma att ni lämmnar skiten där så må ni fan ha det lol om du slängde ut 1500 på hjälm och skit sen bara lämnar det där då kan du ju inte tyckte om den så mycket