hmm då vet jag vad jag ska göra nbästa auktion buda lika mkt som den kostar sen precis innan göra det ogiltigt sen buda lite över det sen vinner jag billigt oxzå'
budet bör ligga på 600 kr och det är pingis eget fel att han inte tänker före han budar
han slipper juh undan och an precis i sista sekund buda en korna över det dåvarande budet och få den men ändå billigare än han igentligen skulle ha den
hmm ett bud är bindande??
eller hur då ska man inte kunna ändra det
seriöstbara skit med auktionerna nu för tiden folk förstör och håller på
stunt_pojken^^ skrev:hmm då vet jag vad jag ska göra nbästa auktion buda lika mkt som den kostar sen precis innan göra det ogiltigt sen buda lite över det sen vinner jag billigt oxzå'
budet bör ligga på 600 kr och det är pingis eget fel att han inte tänker före han budar
han slipper juh undan och an precis i sista sekund buda en korna över det dåvarande budet och få den men ändå billigare än han igentligen skulle ha den
hmm ett bud är bindande??
eller hur då ska man inte kunna ändra det
seriöstbara skit med auktionerna nu för tiden folk förstör och håller på
Först säjer du de ena o andra varför har inte jag fått nån vara då för ?
Jag ändra mitt bud o ändra tilbaxs till utsprungsbudet innan kl va 24 o ändå har jag inte fått nått pm.
Han innan mig har inte fått nått pm fasten han buda korekt o inte ändra så varför har inte han fått varan om inte jag fått den ?
ett bud är bindande= det är det som gäller kan inte ändras
ett ändrat bud är ogilltigt hur kan det va ogiltigt när man inte får ändra? nsälla någon kolla över reglerna
sen har jonas ganska mkt att göra drf kanske inte alla som ska ha pm fått pm(han har varit borta i över 1,5 månader tänk hur många rabattkoder han ska skicka ut hur många auktioner som ska fixas mm tar lite tid han kom hem i måndags så vänta du bar alternativ pma han fler gånger mejla han eller adda hans msn(inte inne där alltför ofta)
ett ändrat bud är ogilltigt hur kan det va ogiltigt när man inte får ändra? nsälla någon kolla över reglerna
sen har jonas ganska mkt att göra drf kanske inte alla som ska ha pm fått pm(han har varit borta i över 1,5 månader tänk hur många rabattkoder han ska skicka ut hur många auktioner som ska fixas mm tar lite tid han kom hem i måndags så vänta du bar alternativ pma han fler gånger mejla han eller adda hans msn(inte inne där alltför ofta)
Ett ändrat bud gills inte, punkt slut. Vi kan inte bevisa vad som stod där innan och när det ändras så stryks budet helt, så funkar det.
Ett ändrat bud gills inte, punkt slut. Vi kan inte bevisa vad som stod där innan och när det ändras så stryks budet helt, så funkar det.
Så då vann jag denna veckans vara för 301kr ?
Sist jag vann stage6 cyl så e de inte jag som e vinnaren i sånna fall utan han som va under mig då ?
Så då vann jag denna veckans vara för 301kr ?
Sist jag vann stage6 cyl så e de inte jag som e vinnaren i sånna fall utan han som va under mig då ?
jag fattar inget om auktionen. känns som alla säger olika. jag vill veta vem de va som vann cylindern. för jag har inte fått något pm..
psykopatrik skrev:Hadde inte en hämlig auktion där man inte vet vad man bjuder på varit häftigt?
Tänk vilken spänning när man inte vet vad det man budar på är värt.
psykopatrik skrev:Hadde inte en hämlig auktion där man inte vet vad man bjuder på varit häftigt?
Tänk vilken spänning när man inte vet vad det man budar på är värt.
Hahahaha! Det där var fan en bra idé!
mm.. eller också att bud PM:as till typ jonas. så man inte vet vad andra har budat skulle också skapa lite spänning.