Köp ett, kul som fan, har själv gianelli 2t, bästa röret lätt, sen målar du det svart123loser skrev:ajjuste glömde säga att jag har kört runt urpluggad och 13/52 drevat ett tag nu, men effektrör låter ju mera och ser annorlunda ut, mindre diskret d.v.s. :p
Nej köp inget effektrör om du inte får trimma. jag tycker att du ska nöja dig men det setupet du har. Del viss för att effektrör låter mer och det syns mer att den är trimmad mm. lyssna inte på det trimm galna jävlarna som sitter och väntar på att farbror polis kommer till dörren med en fett böter123loser skrev:sha, kommer få mitt studiebidrag snart o kommer ha råd me effektrör, men jag frågar er, hur kommer typ riskerna vara att köra runt me effektrör, inte så att ja tänker vara någon fartdåre och köra om alla bilar men ja kör efter alla lagar o väldigt diskret.
Jag får inte trimma av mina föräldrar men dom kan inget direkt, dom skulle inte heller märka någon skillnad om ja la en 1000cc motor på min moppe och varva lite i friläge xD men en böterlapp förstår dom iaf (ifall jag skulle bli tagen för trim)
så jag frågar er, är det värt att köpa effektrör då jag mest använder moppen på typ helgerna då ja ska åka till olika vänner eller andra ställen.
lite offtopic: finns det något bra högvarvigt rör som har något bra botten '
drag, testade TK och den kändes trög som en snigel på låga varv
:p
ja!123loser skrev:aha, inte så att ja har tänkt mig att köra som en fartdåre, men jag använder moppen väldigt mkt:p
har någon nånsin typ sluppit böter när man blivit tagen av polisen och haft effektrör?
Håller med min lilla älskling jakob här inte värt pengarna, och somsagt går rrx gaanska bra urpluggade:)bluerider94 skrev:det gör du inte alls teddy men nästan alla och drar mångatex mig
![]()
Men kör du urbluggat är det ingen mening med att köpa ett effektrör.. du kommer bara förlora massa pengar på det och större risk att du åker dit
Kör med orginal ljuddämparen så låter den inte mkt mer än urpluggat å använd orginalluftburken... om du vill att de ska se mer orginal ut köp ett beg trimm rör å lacka det svart.. så får du nog dreva ner den toll 11-52 om du bara ska ha ett högvarvigt effektrör...123loser skrev:ajjuste glömde säga att jag har kört runt urpluggad och 13/52 drevat ett tag nu, men effektrör låter ju mera och ser annorlunda ut, mindre diskret d.v.s. :p
lovar att du får med ur en AM6 urpluggad en sketen Derbi motor..123loser skrev:men nu är det en rrx vi snackar om, att köra en pluggad AM6 känns bara dumt o slött (borde köpt en Derbi-.-) har hittils inte träffat på någon som kör sin AM6 igenpluggad:p
jag får tänka lite på det, det kanske räcker me urpluggat tror till o med farsan vet att ja kör urpluggat men orkar inte bry sig, det är bara böterna jag är rädd för, stackars 16åring så äckligt stora böter :S
varför 11-52 på just ett högvarvigt rör? :OTK_DRAC skrev:Kör med orginal ljuddämparen så låter den inte mkt mer än urpluggat å använd orginalluftburken... om du vill att de ska se mer orginal ut köp ett beg trimm rör å lacka det svart.. så får du nog dreva ner den toll 11-52 om du bara ska ha ett högvarvigt effektrör...123loser skrev:ajjuste glömde säga att jag har kört runt urpluggad och 13/52 drevat ett tag nu, men effektrör låter ju mera och ser annorlunda ut, mindre diskret d.v.s. :p
12/52 éller 13/52 hade ja sagt123loser skrev:varför 11-52 på just ett högvarvigt rör? :OTK_DRAC skrev:Kör med orginal ljuddämparen så låter den inte mkt mer än urpluggat å använd orginalluftburken... om du vill att de ska se mer orginal ut köp ett beg trimm rör å lacka det svart.. så får du nog dreva ner den toll 11-52 om du bara ska ha ett högvarvigt effektrör...123loser skrev:ajjuste glömde säga att jag har kört runt urpluggad och 13/52 drevat ett tag nu, men effektrör låter ju mera och ser annorlunda ut, mindre diskret d.v.s. :p