Jag har en Rieju drac rr sport 05. Jag har haft den i ca 6 månader och har nyss varit snodd men som tur var hittades den dumpad. Vissa grejer var sönder men jag hade ingen styling på den iaf. Nu har jag i stort sett fixat mopeden och ska styla den!
Den är bara urpluggad och något sketet sportluftfilter, den har ett skönt ljud och ett fräscht axx!
Jag glömde nämna att jag har köpt en höjningssats och kolfiber koppling och frambroms
en anledning till att höjningssatsen du köpte inte passar kan va att den är till en beta
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Du har länkagedämpare, därför den inte går på..
Ganska svårt att få på en höjning då, alternativet är att du kortar ner hundbenet som sitter längst ner på dämparen.
Eller om du kan på något sätt pressa ihop dämparen och få på höjningen, så gjorde jag.
940103 skrev:Du har länkagedämpare, därför den inte går på..
Ganska svårt att få på en höjning då, alternativet är att du kortar ner hundbenet som sitter längst ner på dämparen.
Eller om du kan på något sätt pressa ihop dämparen och få på höjningen, så gjorde jag.
Okej men själva höjningssatsen går inte på dämpen ;s
TK_DRAC skrev:sätt på orginal dekalerna, byt framlyse och styre, nytt rör.. har precis samma modell som du kolla in mitt galleri:P
Okej Jo tänkte köpa ett blått eloxerat (stavning?) styre men det matchar inte moppens blålila färg. Jag tycker den var snyggare utan dekaler antagligen för att jag hade tröttnat . Tack för tipset om framlyse, letar fortfarande efter ett fräscht rör!
TK_DRAC skrev:sätt på orginal dekalerna, byt framlyse och styre, nytt rör.. har precis samma modell som du kolla in mitt galleri:P
Okej Jo tänkte köpa ett blått eloxerat (stavning?) styre men det matchar inte moppens blålila färg. Jag tycker den var snyggare utan dekaler antagligen för att jag hade tröttnat . Tack för tipset om framlyse, letar fortfarande efter ett fräscht rör!
glömde skriva byt framskärm orginal är skit ful..xD
Builder skrev:
Till vad i så fall ?:)
Hp framskärmen är het men jag gillar ufos ktm sm stänka:)
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !