jo men att jämföra två AM6:or ä ju som att jämföra en kines och en american... Skillnaderna ä uppenbara xDmeanzick skrev:skulle ju inte vilja påstå att hundra är för stort till en rrx då jag själv kör med det..
man kan ju köpa en urpluggnings sats till Rieju då ingår 13 framdrev en metall ring som man sätter där sluggen satt på att de blir tätt mellan rör delarna och ett 108 munstycke å då går iaf min perfekt... hur förklara du de då?bensinskalle skrev:jo men att jämföra två AM6:or ä ju som att jämföra en kines och en american... Skillnaderna ä uppenbara xDmeanzick skrev:skulle ju inte vilja påstå att hundra är för stort till en rrx då jag själv kör med det..
Asså vissa kör ju med 80 urpluggat, vissa kör med 100-110, enligt mej ä de miffo menmen...
Bara att jobba på med inställningarna helt enkelt...
du har köpt ett ex som fungerar utmätks till urpluggnings-satsenTK_DRAC skrev: man kan ju köpa en urpluggnings sats till Rieju då ingår 13 framdrev en metall ring som man sätter där sluggen satt på att de blir tätt mellan rör delarna och ett 108 munstycke å då går iaf min perfekt... hur förklara du de då?