TobbaN skrev: "Visa din ilska genom internet, ANVÄND CAPS LOCK!!"
Ja jag vet, men den är dock 11år gammal så det har nog haft många körglada ägare:PKoNG skrev:Att uppnå den sträckan så måste han kört dygnet "typ" nemen seriöst det är sick
Snälla. förklara för mig hur du får det till 800mil på mätaren...victor skrev:det är 800 inte 8000! din moped har bara gått 800 mil -_- .......
jo klart det räknas i kilometer, men mätaren står på 084176Michél skrev:För att det räknas i kilometer.
Hört talas om uttrycket kilometer i timmen? Där har du svaret.
Precis! Men det är möjligt att mätaren är defekt, men OM den funkar så står det ju klart och tydligt att den har gått över 8000mil! för jag förstår verkligen inte hur folk inte kan fatta det!:Pkallepalle skrev:jo klart det räknas i kilometer, men mätaren står på 084176Michél skrev:För att det räknas i kilometer.
och om du delar det med 10 så blir det 8417,6 dvs 8417,6mil. om nu inte din mätare är defekt dvs för den siffran som e längst till höger brukar visa 100:tals meter. dock är det inte omäjligt att den gått så långt!
Tänkte inte på att det var Peugeot!kallepalle skrev:jo klart det räknas i kilometer, men mätaren står på 084176Michél skrev:För att det räknas i kilometer.
och om du delar det med 10 så blir det 8417,6 dvs 8417,6mil. om nu inte din mätare är defekt dvs för den siffran som e längst till höger brukar visa 100:tals meter. dock är det inte omäjligt att den gått så långt!
Antagligen:PMichél skrev:Tänkte inte på att det var Peugeot!kallepalle skrev:jo klart det räknas i kilometer, men mätaren står på 084176Michél skrev:För att det räknas i kilometer.
Deras mätare saknar 100-metersintervallen.