Tjena, är det någon som vet vart man kan få tag på en frammdämp till speedfight 02a, jag har letat sen jag kom hem från skolan och finner ingen, den som hittar är guldvärd
Pingi skrev:Tjena, är det någon som vet vart man kan få tag på en frammdämp till speedfight 02a, jag har letat sen jag kom hem från skolan och finner ingen, den som hittar är guldvärd
Återförsäljare kan nog ta hem en!
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
mina paxboxar är sönder har varit ett tag de ser man runt om det är olja på gallfeln så köp nya paxboxar och olja och byt fast de e skit svårt så jag hade lämmnat in den och låtit dom göra de:)
Hmm, vad kan det kosta att lämmna in ? Är du säker på att det bara är packboxarna det är fel på för såfort jag bara sätter mig på den (väger 60kg) så åker dämparna ner till halva och åker jag i en sväng runt 50 börjar moppen gunga... kan det inte vara så att dämpen gjort sitt jobb under 7 år?
Asså hur mkt tar den i bott? dom ska gå i bott, vad är det för årsmodell?
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Pingi skrev:Hmm, vad kan det kosta att lämmna in ? Är du säker på att det bara är packboxarna det är fel på för såfort jag bara sätter mig på den (väger 60kg) så åker dämparna ner till halva och åker jag i en sväng runt 50 börjar moppen gunga... kan det inte vara så att dämpen gjort sitt jobb under 7 år?
Desstu mindre olja desstu mer går dämparen ner men om du vill vara lite mer säker kan du ta tag i styret och dra de uppåt så känner du om dom åkte upp om dom gjorde de år de nog packboxarna:)
bluerider94 skrev:men det finns ej guide här på tsr som visar hur man bytar packboxarna.. iof på en crossmoppe då men är nog inte så jättestor skillnad
Fast det är väldigt svårt att göra själv bäst att lämmna in:)
1: Finns på cykelkraft
2: Köp en viva gaffel mkt snyggare;)
3: Är inte så svårt att byta bara att tänka logiskt finns guide på forumet följ den fast lite annorlunda för du har scooter men är inte så svårt
bluerider94 skrev:men det finns ej guide här på tsr som visar hur man bytar packboxarna.. iof på en crossmoppe då men är nog inte så jättestor skillnad
inte alls svårt. tar typ 1 timma och bara man har verktyg så går det väldigt lätt och smidigt.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
har du gjort det? enligt guiden är det inte så svårt...
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"