har du ostrypt cdi?bluerider94 skrev:ok, för det är as jobbigt att köra i uppförsbacke för när man kör kommer effekten vid 8000 går till 10000 och så växlar man och så varvar den typ 6-7000 och då kommer den inte till effekten
Fet blandning.bluerider94 skrev:ok, detta.. la in 2 på samma gång och länakde fel denna då? http://img512.imageshack.us/img512/9923/bild071.jpg
börja med 85. Körde de i min 06:a med original burken och de lira fintalexanderfinnsbo skrev:Vilket munstycke till Derbi drd pro malossi med ett Mk Thrower?
Angående det... Va har du för drevning? De absolut tyngsta som går att köra på strypt cdi ä 14/53 och då är de precis så den inte dör när man skickar i 6:an...bluerider94 skrev:nej, den är strypt.. men den strypoer ju vid 10000 så det är ju inte därför som den går ur uselt innan 8000
alexanderfinnsbo skrev:Är den lätt att dra och går den att sätta tillbaka ?:)
ja det är skit lätt! sen sitter vid slangen som går till luftburkenbensinskalle skrev:börja med 85. Körde de i min 06:a med original burken och de lira fintalexanderfinnsbo skrev:Vilket munstycke till Derbi drd pro malossi med ett Mk Thrower?
Glöm inte att ta bort förgasarbrickan bara för de gör en jävla skillnad
Jarå de är lätt, de är bara att pilla ut den ur luftinsuget på förgasarenalexanderfinnsbo skrev:Är den lätt att dra och går den att sätta tillbaka ?:)
bensinskalle skrev:börja med 85. Körde de i min 06:a med original burken och de lira fintalexanderfinnsbo skrev:Vilket munstycke till Derbi drd pro malossi med ett Mk Thrower?
Glöm inte att ta bort förgasarbrickan bara för de gör en jävla skillnad
Om du har kvar original luftburken så kan de räcka med 80, men testa gärna att gå upp till ca 85. Går den lika bra där så är de bättre att köra med de större munstycket för säkerhets skull.Jierexx skrev:skriver igen eftersom jag inte fick något svar förut!
Gilera -04
Delorto 14mm
Gianelli 2t
Vilket munsstycke, har 80 nu som sitter efter det urpluggade röret!
skulle prova ~85Jierexx skrev:skriver igen eftersom jag inte fick något svar förut!
Gilera -04
Delorto 14mm
Gianelli 2t
ok, har sättit i ett 86 nu men det e som det var innan, när jag gasar från botten för att accelerera så hackar den ett tag när jag kommit upp i rull fart och sen drar den... vad e felet?ReijuMrx skrev:skulle prova ~85Jierexx skrev:skriver igen eftersom jag inte fick något svar förut!
Gilera -04
Delorto 14mm
Gianelli 2t
Ok? Har den inge mellanregister överhuvudtaget eller? känns ju konstigt om den ska blödra fram as länge innan det händer något...kallepalle skrev:alltså den ska gå dåligt under 8000rpm... röret är konstruerat så.