Det borde den göra men jag skulle aldrig köpa en tnt kolv :O
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
det står juh passar alla orginalmotorer så har du gått in på din moppe o letat upp den så borde den juh passa om du inte har rms eller olympia cylinder(typ en cylinder man köper om den gamla skurit alltså orginal fast inte orginal kan man säga)
stunt_pojken^^ skrev:det står juh passar alla orginalmotorer så har du gått in på din moppe o letat upp den så borde den juh passa om du inte har rms eller olympia cylinder(typ en cylinder man köper om den gamla skurit alltså orginal fast inte orginal kan man säga)
När jag går in på Rieju-->Drac 1999 och sen "Reservdelar "Motor"" så kommer det bara up en kolv, sen sökte jag meteor på google och fann den där länken. Därför jag undrar.
btw... Skruvade upp cylindern idag för att kolla hur kolven/cylinderväggarna såg ut, och jag må säga att det var några repor... Äre dags för helt ny cylinder ellr vad tycker ni? Tack för alla svaren
alexanderfinnsbo skrev:Det är ju bara att maila och fråga tex. cykelkraft om det passar till dittan och datten. Men det står ju som bluerider har skrivit.
Jävlar vad sliten den va, köp en ny cylinder och kolv!
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information