Jag + två polare satt på mitt nya luftfilter igår! ett malossi som du kanske redan vet..
När det var på var vi as nöjda för vi hade klarat det men sen startade jag den och den drog upp i högsta varv DIREKT! hade på den pytte lite för att jag hade samma problem innan ja bytte men då fixade det sig om man gasade lite men den bara stod kvar på högsta varv och skrek som faaan!
sen kände jag ochså att det gick inte att gasa lika mycket längre :S känns typ som en jävla snabb gas nu!
Vi gav upp igår och drog.. men nu var jag nyss ute och testade.. först gick den inte ens igång när ja kickade så jag körde ner för en liten backe och drog i 1ans växel då drog den igång men såklart började den skrika så ja stängde av drog in den i garaget och tänkte: hmm det kanske är något med luftskruven och/eller tomgångsskruven! så då skuvade jag ungefär ett halvt varv på luftskruven och drog ner tomgången! men exakt samma problem var kvar.. drog ner luftskruven halva varv efter varje start och varje gång hände samma sak! tillslut var luftskruven as mycket utskruvad och då gick den igång och man hörde att den tänkte dra upp i varv men istället blöddra den och dog.. där har du historian! Nu någon som kan förklara vad som hänt/hur jag ska göra!?
SNÄLLA!
Fett jobbigt att behöva sälja filtret och sätta tillbaka luftburken

Har jag för litet munstycke eller? kan det vara det? kör med original rör.. har 74 munstycke
Mvh Douglas