Tack.
Original duger fint det, bestycka rätt bara så sparar du pengar.svallsi skrev:Vad för förgasare ska jag ha till Orginal cylinder och ett SP rör? vad för märke/MM?![]()
Tack.
du är ute cyklar kan jag säga då för de har han inte bytat:)bluerider94 skrev:asså det är aldrig dumt om du skaffar effektrör att bytta upp din förgasare...
tobbans värmenöp ju lätt och han hade sp och resten orginal.. han hade lite vassare membra föresten och kanske lameller om jag inte minns fel.(kanske är ute och cyklar nu)
alltså precis som chifen säger så sparar du mycket pengar på att köra med orginal och det duger gott! MEN du får ut lite extra kräm med en 19mm. fast å andra sidan så drar den ju mer bensin då också...svallsi skrev:Så jag ska köra på 19mm?
om du vill ha ut mest effekt så köp den men annars funkar de nästan lika bra med orginal och större munstycke. men munstycket kan du ta i munstycke tråden:)svallsi skrev:Så jag ska köra på 19mm?
Vad har du för förgasarstorlek nu? Ska du byta upp dig i cylinder senare så skaffa en 19mm då, annars behåll original. Bestyckar du korrekt kommer det inte bli någon märkvärd effektökning ändå då 19mm är aningen stort ändå för 50cc originalcylinder. Det handlar om tiondelar av en hästkraft så det är inte mycket och inte riktigt värt pengarna.svallsi skrev:Så jag ska köra på 19mm?