Derbilia skrev:fan uttelito orkar förstöra alla auktioner han budar aldri i slutet bara vill höja priset för att jävlas
nej, du har tyvärr fel. han förstör inte auktionen? på vilket sätt? han har en budget som han inte kan gå över då kan han väl inte fortsätta att buda över det om varan går upp i ett pris över hans budget?
och ni som tycker att han förstör får gärna förklara hur. sålänge man är villig att betala det pris man budar för varan så förstör man inte? en annan sak om man höjjer bara för att öka priset som en person *nämner inga namn* gjorde förra auktionen. och som upplysning, det var INTE uttelito.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
Derbilia skrev:fan uttelito orkar förstöra alla auktioner han budar aldri i slutet bara vill höja priset för att jävlas
Tyvär, jag budade åt en polare som inte har eget TSR konto men som får skaffa det så jag slipper få skit i fortsättningen, han har ungefär 1200 att röra sig med men nu har budet gått över vad han vill ge.
Själv sitter jag inte vid datorn 24/7 för att kunna buda 1kr åt gången och då lägger jag större bud.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Tyvär, jag budade åt en polare som inte har eget TSR konto men som får skaffa det så jag slipper få skit i fortsättningen, han har ungefär 1200 att röra sig med men nu har budet gått över vad han vill ge.
Själv sitter jag inte vid datorn 24/7 för att kunna buda 1kr åt gången och då lägger jag större bud.
snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
kallepalle skrev:snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
(oj här va man kaxig och otrevlig då tänker jag va de tillbaka omogen som jag är)
haha va vet du vad jag vet, skiter väl i va sidan tjänar :S har inte ens frågat de!
Och jag har vart på en riktigt auktion och detta är fan inge riktigt auktion om du nu vill påpeka de. De är små skit grejor som auktioneras ut här.
tsr auktion är den oseriösaste som finns ffs!!
kallepalle skrev:snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
(oj här va man kaxig och otrevlig då tänker jag va de tillbaka omogen som jag är)
haha va vet du vad jag vet, skiter väl i va sidan tjänar :S har inte ens frågat de!
Och jag har vart på en riktigt auktion och detta är fan inge riktigt auktion om du nu vill påpeka de. De är små skit grejor som auktioneras ut här.
TACK Å HEJ
hej mr omogen!
dettta är lika riktigt somalla andra auktioner och om det är små skitsaker som auktioners ut här vrf är då auktionerna såååå populära? och vrf kostar sakena 1000 kroner + o ganska ofta mer än 1500kr att köpa o DU är den oseriösaste som finns ffs!!
TACK Å HEJ
jag menade somså att varför skulle sidan säga till folk att buda när dom inte känar ett öra på det? smart...
auktionerna bestämda för 2 veckor framåt. dvs denna vecka och nästa, så ni kan vänta med önskemål till dess. eller skicka pm till derbism så vi slipper skräpa ner tråden så mycket
sydn att alla lägger så höga bud så tidigt, priset är ju över 500kr plus frakt och klockan är inte ens 1, tycker man skall börja buda typ 23.50 så man kanske får den för en hundra lapp eller något.
puttrish skrev:sydn att alla lägger så höga bud så tidigt, priset är ju över 500kr plus frakt och klockan är inte ens 1, tycker man skall börja buda typ 23.50 så man kanske får den för en hundra lapp eller något.
Att vinna en auktion så billigt kommer nog inte hända.
Det finns alltid nån / några som budar mycket och tidigt. Endel för att dem gärna vill ha varan och endel för att dem tycker det är kul att förstöra auktionen för andra.
tror inte den går för 3 spänn men smartare än att buda 300kr direkt
o förstöra för alla andra den kunde gått för 200 (antagligen inte men tog det som exempel) det är inte ngt vi vet o om ni inte orkar sitta här hela ddagaran så buda inte då
Lilleman^^ skrev:vem e så dum så dom lägger 700 nu? Om du vill ha de för de priset buda så mkt ikväll istället MYCKET större chans att du får den får de priset då!
psykopatrik skrev:Och du är så smart så du tror att den kommer att gå för 3 spänn.
Du verkar vara listig.
Nu är det så att jag kan tänka att ge 300 för cylindern och jag är inte intreserad av att sitta och hålla koll hela dagen.
Du e fan helt sjuk i huvet och duu verkar aldrig fatta de heller. Fattar du inte att du behöver inte sitta vid datan hela dagen, de räcker med att du lägger ETT bud klockan 23:59:59 så slipper du höja för alla andra istället jävla danare
det är sjukt jobbigt att folk som bara ska sälja vidare den budar asmkt o sen jag som behöver en ny cylinder pga att min gamla skar igår inte får den eftersom jag inte har så mkt pengar... nu kkommer säkert ngn buda mycket mer bara för att jävlas med mig
Man får buda hur mycket man vill men man ska inte buda för att förstöra för någon annan, endast för att man själv vill ha t.ex. cylindern för det priset man satt!