En av dom snyggaste bilarna som finns.
Bmws bilar ligger överdrivet högt i pris men det är riktigt fina bilar, men tkr att priset e lite för mkt

jaayProTeam skrev:för att göra klart "kriget" mellan bmw och audi.
Bmw har troligtvis världens bästa dieselmotorer.
Bmw har sett till gatbilar mycket bättre bilar än audi när det gäller bensinare med m3,m5 och m6 krossar ju alla audis modeller i antalet HK och utseende(utseendet tycke rju alla olika om visserligen)
Bmw har världens smartaste awd dock audi en bättre men de tror jag kommer ändras på.
Äldre bilar ( 80-början 90) tycker jag audi är snyggare invändigt men mycket fulare utvändigt.
vi kan även nämna streetrace då vem ser en grym audi? aldrig gör jag det iaf men vidar strands bmw har 1400hk och gör 402 m på under 8sek och en toppfart på nästan 300km/h det kallar jag bil.
// ProTeam
ProTeam skrev:för att göra klart "kriget" mellan bmw och audi.
Bmw har troligtvis världens bästa dieselmotorer.
Bmw har sett till gatbilar mycket bättre bilar än audi när det gäller bensinare med m3,m5 och m6 krossar ju alla audis modeller i antalet HK och utseende(utseendet tycke rju alla olika om visserligen)
Bmw har världens smartaste awd dock audi en bättre men de tror jag kommer ändras på.
Äldre bilar ( 80-början 90) tycker jag audi är snyggare invändigt men mycket fulare utvändigt.
vi kan även nämna streetrace då vem ser en grym audi? aldrig gör jag det iaf men vidar strands bmw har 1400hk och gör 402 m på under 8sek och en toppfart på nästan 300km/h det kallar jag bil.
// ProTeam
lite orättvist att blanda in porsche här. audi kör 50/50 eller om det var 60/40 minns ej hur det var. r8 eller r10 nån sån modell hade 40/60 iaf.bensinskalle skrev:bara notering :
Porsches 4wd ä grymmare än audi på bana xD . Flexibel kraft mellan 40-60% till ca 10-90% ^^
Audi kör 30-70 hela tiden typ![]()
Ni får leva er in lite i hur allt fungerar!!!!!!!!!
men vilken har du roligast i? bmw helt klart på bredställ! och dracen det är en race bil gjord för bana, bmw har inte någon sådan bil precis de gör mer lyxracers ( M-serien) men de har ju sina GT versioner som är lite lättare och lite vassare som är de närmaste racebil du kommer. audi drar oftast bmw i axx 0-50km/h ungefär efter det drar bmwn iväg pga då har bilarna ungefär samma grepp. kolla på siffrona 50-150 och sånnt itället så piskas audi baklänges och in och ut pga 4hjulsdriften som då driver ca 50/50 (läs ca) stjäl så mycket effekt. kolla på sugmotorerna och så, där ser ni hur det skiljer sig effektmessigt och på dieslarna. bmw har fortfarande SMARTASTE 4hjusdriften för er som inte vet det är inte insatta och sitter bara och läser på audis broshyrer, sätt er in i det och ut och lär i verkligheten istället. ni är bara ricers som skryter om hur många hästar eran bil har när den driver i fel ände och inte har något vridmoment som backar upp efekten bakomyamaharidermana skrev:bmw har ingen chans mot audi i kurvorna.
varför är det orättvistDracen skrev:lite orättvist att blanda in porsche här. audi kör 50/50 eller om det var 60/40 minns ej hur det var. r8 eller r10 nån sån modell hade 40/60 iaf.bensinskalle skrev:bara notering :
Porsches 4wd ä grymmare än audi på bana xD . Flexibel kraft mellan 40-60% till ca 10-90% ^^
Ni får leva er in lite i hur allt fungerar!!!!!!!!!
r8 är en gatbil ju, jag menar inte den som dom kör med i le mans om ni tror detchifen skrev:varför är det orättvistDracen skrev:lite orättvist att blanda in porsche här. audi kör 50/50 eller om det var 60/40 minns ej hur det var. r8 eller r10 nån sån modell hade 40/60 iaf.bensinskalle skrev:bara notering :
Ni får leva er in lite i hur allt fungerar!!!!!!!!!du jämnförde nyss en r8 racebil med en personbils sedan. inte lika kul när du inte ligger steget före?
problemet med porsche är ju att när det väl släpper i bakändan på dem är det svårt att få in igen pga all vikten som ligger där bak (svansmonterad motor) bmw och nissan äger ändå
chifen skrev:jo men r8 är en race bil som är reggad för gata.. som att jämnföra en ferrari enzo med en fiat coupé. och audis 4hjusdrift är bättre för daglig körning ja, men det beror också på körstilbmws fyrhjulsdrift är bättre i utmanande situationer och om du vill köra lite mer "drifting aktikgt" än audis där du för fyrhjulsdrfting istället som håller sig lite bredare men inte håller samma hastighet och längd
bmw duger fint på vinternProTeam skrev:Dracen går inte diskutera detta riktigt med då han är blind för audi^^
vem bryr sig om bana? alla vi som snackar i denna tråden lär väl köra på gata och på gata är bmw överlägsen oftast. och quattro? vem fan bryr sig i södra sverige är de ju knappt snö så där drar bmw audi året om och här uppe är de snö 4 månader.
och ta en bmw 325(91-94) och jämför med en s4(92-94) vilken är snyggast? tror inte vi ens behöver gå in på detta.
Bmw for the win @ gatbil.
fyrhjulsdrift är absolut inte framtagen enbart för att köra på grus/vinter vägar som du verkar tro. bugatti veyron har fyrhjulsdrift och den är väll inte gjord för vintertid hoppas jag?ProTeam skrev:Dracen går inte diskutera detta riktigt med då han är blind för audi^^
vem bryr sig om bana? alla vi som snackar i denna tråden lär väl köra på gata och på gata är bmw överlägsen oftast. och quattro? vem fan bryr sig i södra sverige är de ju knappt snö så där drar bmw audi året om och här uppe är de snö 4 månader.
och ta en bmw 325(91-94) och jämför med en s4(92-94) vilken är snyggast? tror inte vi ens behöver gå in på detta.
Bmw for the win @ gatbil.
köper en billig och fixar mycket självProTeam skrev:En billig 200sx är inte att rekommendera, det kan bli en väldigt dyr historia innan man får den klar isåfall. Skulle rekommendera att iaf ge 40 000kr för en sån för att ha en i skapligt skick.
Holman: du får ju skynda me körkortet så kan du åka upp o hälsa på
ja har "fördomar" mot ford ;P . Min sierra suger bajs med skalbaggar i ^^. De ä tamejf*N rosthål everywear. Bakaxlarna går inte o få bort för skruvarna har rostat fast.... bromsoken fungerar lika bra som om man skulle stoppa ut handen genom fönstret o luftbromsa..... har helt tappat hoppet om den bilen...Dracen skrev:många här som gillar gamla ford runt 90 talet? eller alla har väl rosta bort under tiden. nu är det så att proteam är helt kåt i en gammal ford.
Vansinne? ja helt klart. nån mer som också gillar ford?
alla ni måste ju ha era fördommar mot ford?
japsare ägervelino92 skrev:Jag ska vänta rätt länge med att köpa bil...ska fixa moped och cross just nu och senare blir det en honda crx kanske vtec får se.
Gnäll inte på att det är något japs skit...
jag tycker om dem och ni får tycka om vad ni vill men gnäll inte för då kommer det bara bli kaos.