du får fan inte en efektrörsmoppe upp i 100ärliga:P då måste du ha cylinder
så allt hänger på hur mycket du kan lägga ut:P men köp en airsal alu sport 70cc 21 förgasare och ett heborör så har du en go setup
Hebo funkar fan finfint till 70cc finns en på internet med Hebo PATA NEGRA! och Hebo rör överliggande^^går fint samma som en i min klass han kör Hebo 70cc med heborör gick asnice och så lånade en polare mitt Hebo rör till sin rr han drog en med sp! och en med mk!
Hebo SPORT var det inte haha 70 REPLICA är fan inte hyper:P
och han på internet får du la kalla dum om du vill:P
(från twostroke)
Fungerar bra med trimcylindrar, och jobbar som bäst mellan 7500 - 12500varv
Ger bra effektökning både när det används på standardcylindrar och Hebos värsting-Manstoncylindrar.<-----
Banken92 skrev:
Det handlar in om vad du tycker, det handlar om vart effektkurvan ligger.
Så du säger att det inte är högvarvigt när den sticker iväg som ett as när man e uppe på ca en 12 000 varv då? xD Tro mig jag KÖR högvarvigt rör!!
HAHAHAHA, made my day. Kollade ditt projekt, du kör orginal vev, den klarar ca 12500 varv, kan inte vara kul för dig att köra. Och för det andra så varför andvänds inte giannelli till hypermoppar då? pro race har ju effekt kurva från 9000-15000 med maxeffekt på 13500 rpm. Du har precis gjort bort dig ganska rejält.
Senast redigerad av RideOrDie den 9 mars 2008, 21:20, redigerad totalt 1 gånger.
RideOrDie skrev:
Så du säger att det inte är högvarvigt när den sticker iväg som ett as när man e uppe på ca en 12 000 varv då? xD Tro mig jag KÖR högvarvigt rör!!
HAHAHAHA, made my day. Kollade ditt projekt, du kör orginal vev, den klarar ca 12500 varv, kan inte vara kull för dig att köra. Och för det andra så varför andvänds inte giannelli till hypermoppar då? pro race har ju effekt kurva från 9000-15000 med maxeffekt på 13500 rpm. Du har precis gjort bort dig ganska rejält.
Men ändå det är ett högvarvigt rör de kan du fan inte säga emot..
Banken92 skrev:
HAHAHAHA, made my day. Kollade ditt projekt, du kör orginal vev, den klarar ca 12500 varv, kan inte vara kull för dig att köra. Och för det andra så varför andvänds inte giannelli till hypermoppar då? pro race har ju effekt kurva från 9000-15000 med maxeffekt på 13500 rpm. Du har precis gjort bort dig ganska rejält.
Men ändå det är ett högvarvigt rör de kan du fan inte säga emot..
velino92 skrev:högvarvigt typ gianelii 2T. sp. polini for race3
tråkigt att det inte finns nåt rör som heter polini for race3 bara, och dessutom är giannelli ett hyffsat lågvarvigt rör.
Jasså?? finns det inte ett rör som heter polini for race 3 ...
kolla upp nåt innan du skriver..
det heter forrace 2 det finns polini for race och for race 2 som har blivit förknippat med forrace 3 (polini for race 3 är igentligen for race 2) det finns ett for race rör också som inte varvar riktigt lika långt. for race 3 (2) är ett midrace rör i klass med sp dock något vassare
velino92 skrev:högvarvigt typ gianelii 2T. sp. polini for race3
tråkigt att det inte finns nåt rör som heter polini for race3 bara, och dessutom är giannelli ett hyffsat lågvarvigt rör.
Då vi får många frågor om varför vi ej har Polini For Race3 så skall vi först svara på denna fråga. Polini har helt enkelt ej förnärvarande när detta skrivs något rör till crossmopeder som heter Polini For Race3 utan nånstans har det blivit totalt fel. Om Ni kollar på en del websidor som påstår sig ha Polini For Race3 och kollar artikelnummret så är det P200.0261 samma som vi har på detta rör.
Om Du sen köper ett Polini For Race3 från en av dessa affär så kommer Du se när Du får hem det att det står Polini For Race2 på lappen som håller ihop påsen där avgassystemet ligger i. Även sen i förpackningen så skall man få med ett plaket som skall sitta på ljuddämparen där det även står Polini For Race2 på.
RideOrDie skrev:
det heter forrace 2 det finns polini for race och for race 2 som har blivit förknippat med forrace 3 (polini for race 3 är igentligen for race 2) det finns ett for race rör också som inte varvar riktigt lika långt. for race 3 (2) är ett midrace rör i klass med sp dock något vassare
äh vafan ta Hebo så de är ett grymt rör, har haft metrakit trohwer också fast Hebo fy fan de pisskar till ordentligt sen om de saknas effect så ta fram en 17.5 - 19 -21mm förgasare också så då började hända lite mer o ja menar de fan kör med 21:a själv, helt otroligt drag fast jag vet inte va för toppfart jag har men jag tycker de går skit fort med de