Söndagsauktion! NY REGEL!

Diskussioner och frågor om hemsidor, återförsäljare, affärer mm. Obs, inga annonser här!
Fiddy125
Elmoped

Inlägg av Fiddy125 »

bara massa cross grejjjer!!mer scoter saker nästa gång tkr ja
Användarens profilbild
Muffä
Dikes-körarN

Inlägg av Muffä »

Fiddy125 skrev:bara massa cross grejjjer!!mer scoter saker nästa gång tkr ja

HÅLLER MED!!!
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Robiin937 skrev:vilken av Derbi motorerna??
erik_94 skrev:skulle vara bra att veta till vilken motor det är. nya lr gammla????
"Senda SM (2000-2005)" gick jag in på när jag valde varan.
Så den passar alltså Derbi 00-05. :P

Skrev till det nu i auktionen.
Användarens profilbild
Derbilia
Varnad
Kontakt:

Inlägg av Derbilia »

fan uttelito orkar förstöra alla auktioner han budar aldri i slutet bara vill höja priset för att jävlas
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

Derbilia skrev:fan uttelito orkar förstöra alla auktioner han budar aldri i slutet bara vill höja priset för att jävlas
nej, du har tyvärr fel. han förstör inte auktionen? på vilket sätt? han har en budget som han inte kan gå över då kan han väl inte fortsätta att buda över det om varan går upp i ett pris över hans budget?

och ni som tycker att han förstör får gärna förklara hur. sålänge man är villig att betala det pris man budar för varan så förstör man inte? en annan sak om man höjjer bara för att öka priset som en person *nämner inga namn* gjorde förra auktionen. och som upplysning, det var INTE uttelito.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller :)
Användarens profilbild
Uttelito
Varnad
Kontakt:

Inlägg av Uttelito »

Derbilia skrev:fan uttelito orkar förstöra alla auktioner han budar aldri i slutet bara vill höja priset för att jävlas
Tyvär, jag budade åt en polare som inte har eget TSR konto men som får skaffa det så jag slipper få skit i fortsättningen, han har ungefär 1200 att röra sig med men nu har budet gått över vad han vill ge.

Själv sitter jag inte vid datorn 24/7 för att kunna buda 1kr åt gången och då lägger jag större bud.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

Uttelito skrev:
Tyvär, jag budade åt en polare som inte har eget TSR konto men som får skaffa det så jag slipper få skit i fortsättningen, han har ungefär 1200 att röra sig med men nu har budet gått över vad han vill ge.

Själv sitter jag inte vid datorn 24/7 för att kunna buda 1kr åt gången och då lägger jag större bud.
haha :D tydligen om man kollar alla andra auktioner :D
replay
Elmoped

Inlägg av replay »

fan lär er buda och buda inte så jävla högt så blir grejorna billigare fast de är väl nån insider från tsr som höger :?
Bild
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
replay
Elmoped

Inlägg av replay »

kallepalle skrev:snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
(oj här va man kaxig och otrevlig då tänker jag va de tillbaka omogen som jag är)

haha va vet du vad jag vet, skiter väl i va sidan tjänar :S har inte ens frågat de!
Och jag har vart på en riktigt auktion och detta är fan inge riktigt auktion om du nu vill påpeka de. De är små skit grejor som auktioneras ut här.
tsr auktion är den oseriösaste som finns ffs!!

TACK Å HEJ
Bild
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

Inlägg av stunt_pojken^^ »

replay skrev:
kallepalle skrev:snacka inte om saker du inte vet ett skit om. det är iongen som är tillsagd att höjja bara för att öka priset. sidan tjänar ändå inte en enda krona på auktionerna, dom erbjuder bara tjänsten. så sluta spekulera om det nu. och angående buden, en påerson får buda precis så mycket han/hon vill bara den är villig att betala priset vid eventuell vinst. gå på en riktig auktion och kolla, höjjer folk med 1kr där? nej dom höjjer snarare med 500-10000kr i normala auktioner.
(oj här va man kaxig och otrevlig då tänker jag va de tillbaka omogen som jag är)

haha va vet du vad jag vet, skiter väl i va sidan tjänar :S har inte ens frågat de!
Och jag har vart på en riktigt auktion och detta är fan inge riktigt auktion om du nu vill påpeka de. De är små skit grejor som auktioneras ut här.

TACK Å HEJ
hej mr omogen!
dettta är lika riktigt somalla andra auktioner och om det är små skitsaker som auktioners ut här vrf är då auktionerna såååå populära? och vrf kostar sakena 1000 kroner + o ganska ofta mer än 1500kr att köpa o DU är den oseriösaste som finns ffs!!
Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

replay skrev:

TACK Å HEJ

jag menade somså att varför skulle sidan säga till folk att buda när dom inte känar ett öra på det? smart...
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Ge gärna förslag på auktion nu. Så slipper vi massa tjafs om att det blir fel saker sen.

Länka även.
Varan ska finnas i lager.
Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

DerbiSM skrev:Ge gärna förslag på auktion nu. Så slipper vi massa tjafs om att det blir fel saker sen.

Länka även.
Varan ska finnas i lager.
http://www.twostroke.se/product.asp?product=7585

;D
f.d TSR-Crew
aerox_pojken
Elmoped

Inlägg av aerox_pojken »

Användarens profilbild
TobbaN
King of the street

Inlägg av TobbaN »

Ojdå, nån slår på stort 8)
Tror dock det är för dyrt för att auktioneras ut. Eller? :P
f.d TSR-Crew
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

TobbaN skrev:
Ja. För dyrt, tyvärr.
aerox_pojken
Elmoped

Inlägg av aerox_pojken »

TobbaN skrev:

nej förhelvete bara lägga ut på auktion så kan jag få det billigt ;D
aerox_pojken
Elmoped

Inlägg av aerox_pojken »

Användarens profilbild
kallepalle
F.D Moderator
Kontakt:

Inlägg av kallepalle »

auktionerna bestämda för 2 veckor framåt. dvs denna vecka och nästa, så ni kan vänta med önskemål till dess. eller skicka pm till derbism så vi slipper skräpa ner tråden så mycket :)
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Dagens auktion: Dellorto - Förgasare (Stage6 Racing) PHBG 19 mm

Ta all snack om auktionen i denna tråd, endast bud i auktionen.
lannge
Elmoped

Inlägg av lannge »

Äntligen en auktion som passar mig men den lär de ju vara krig om :P
Användarens profilbild
puttrish
Farsans gamla zündapp

Inlägg av puttrish »

sydn att alla lägger så höga bud så tidigt, priset är ju över 500kr plus frakt och klockan är inte ens 1, tycker man skall börja buda typ 23.50 :) så man kanske får den för en hundra lapp eller något.
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

puttrish skrev:sydn att alla lägger så höga bud så tidigt, priset är ju över 500kr plus frakt och klockan är inte ens 1, tycker man skall börja buda typ 23.50 :) så man kanske får den för en hundra lapp eller något.
Att vinna en auktion så billigt kommer nog inte hända.

Det finns alltid nån / några som budar mycket och tidigt. Endel för att dem gärna vill ha varan och endel för att dem tycker det är kul att förstöra auktionen för andra.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

dagen auktion:

stage 6 sport pro 70cc
passar liggande minarelli luftkyld

asså vafan höjjer ifrån 3-300 kr jävligt osmart
Användarens profilbild
psykopatrik
Elmoped

Inlägg av psykopatrik »

Och du är så smart så du tror att den kommer att gå för 3 spänn.
Du verkar vara listig.

Nu är det så att jag kan tänka att ge 300 för cylindern och jag är inte intreserad av att sitta och hålla koll hela dagen.
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

tror inte den går för 3 spänn men smartare än att buda 300kr direkt

o förstöra för alla andra den kunde gått för 200 (antagligen inte men tog det som exempel) det är inte ngt vi vet o om ni inte orkar sitta här hela ddagaran så buda inte då
Användarens profilbild
^Nilsson^
Svårstartad skrothög
Kontakt:

Inlägg av ^Nilsson^ »

vem e så dum så dom lägger 700 nu? Om du vill ha de för de priset buda så mkt ikväll istället MYCKET större chans att du får den får de priset då!

när ska ni lära er de?! :evil:
lannge
Elmoped

Inlägg av lannge »

Lilleman^^ skrev:vem e så dum så dom lägger 700 nu? Om du vill ha de för de priset buda så mkt ikväll istället MYCKET större chans att du får den får de priset då!

när ska ni lära er de?! :evil:
word...
Robiin937
Avstängd
Kontakt:

Inlägg av Robiin937 »

psykopatrik skrev:Och du är så smart så du tror att den kommer att gå för 3 spänn.
Du verkar vara listig.

Nu är det så att jag kan tänka att ge 300 för cylindern och jag är inte intreserad av att sitta och hålla koll hela dagen.
Du e fan helt sjuk i huvet och duu verkar aldrig fatta de heller. Fattar du inte att du behöver inte sitta vid datan hela dagen, de räcker med att du lägger ETT bud klockan 23:59:59 så slipper du höja för alla andra istället jävla danare
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

det är sjukt jobbigt att folk som bara ska sälja vidare den budar asmkt o sen jag som behöver en ny cylinder pga att min gamla skar igår inte får den eftersom jag inte har så mkt pengar... :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: nu kkommer säkert ngn buda mycket mer bara för att jävlas med mig
Tomaz
King of the street

Inlägg av Tomaz »

Man får buda hur mycket man vill men man ska inte buda för att förstöra för någon annan, endast för att man själv vill ha t.ex. cylindern för det priset man satt!

Buda smart nu så får ni den billigt. :wink:
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: tack så mkt förstört resten av mitt moppeliv nu....
Användarens profilbild
stunt_pojken^^
King of the street
Kontakt:

asså seriös dagen auktion

är helt snekn.....

den kommer sluta på lika mkt som den kostar på ts
just nu så spara köparen 70 kr o den kommer bli dyrare

fyfan alltså jag som verkligen behövde den oxzå... jaja sry för ot o dubbelpost
Användarens profilbild
nippertippan
Byfånen

Inlägg av nippertippan »

kommer det rätt grejer så tvekar jag inte att se till att det blir mitt, snabbt. med andra ord skicka upp budet snabbt.
Forumets nippertippa! Puss på er!
Skriv svar