tjena!
när man kommer upp i lite var på min drac låter det som en turbo.
någon som vet vad det kan va???
förut gjorde den det bara ibland men nu är det nästan alltid
Matte_smt skrev:jha det är nog för du har en turbo på den, alla drac har det orginal så det inge nog inga konstigheter! hur fort gör den då? 130 km/h med turbo o TK ?
Matte_smt skrev:jha det är nog för du har en turbo på den, alla drac har det orginal så det inge nog inga konstigheter! hur fort gör den då? 130 km/h med turbo o TK ?
hahaha nej den gör 230
Inget larv tack, särskilt inte från Matte då han redan är varnad....
Men de ä inge bättre att svara på larvet heller....
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
tjuvluft? vet inte riktigt vad du menar med turbo ljud men en jag känner kör med en CH-Racing som tar tjuvluft och den surrar alltid när man släpper gasen och åker inte ner i varv direkt
fredda11 skrev:tjena!
tack för svar
jag tror de e balans lagret i motorn som börjar ge sig så var på en polares moppe den susade som en turbo man hör de när man släpper gasen typ, ialla fall vi kunte inte begripa vad de var som lät först sen så tog vi och delade morn då och då var att av dem lagerna gångna så vi byte de och sen var den tyst igen märks knappt inget i efekten heller konstigt nog
fredda11 skrev:tjena!
tack för svar
jag tror de e balans lagret i motorn som börjar ge sig så var på en polares moppe den susade som en turbo man hör de när man släpper gasen typ, ialla fall vi kunte inte begripa vad de var som lät först sen så tog vi och delade morn då och då var att av dem lagerna gångna så vi byte de och sen var den tyst igen märks knappt inget i efekten heller konstigt nog
jippi det låter ju jätte kul att byta. men den har bara gått 920mil kan det vara det ändå?? och är det farligt att köra så kan den typ skära eller nått??
hahaha nej den gör 230
Inget larv tack, särskilt inte från Matte då han redan är varnad....
Men de ä inge bättre att svara på larvet heller....
hehe sorry men asså den där varningen ska bort. Hur länge går man ha varning för felpost? Jag fick en varning av Henry precis när jag hade reggat mig här och jag tjata på han o han sa att det va nåt system som skulle ta bort den automatiskt men det har inte hänt nåt. Så nån får ta bort den för jag är inte varnad.
nja ifall de har uppståt nu så e de nog ingen fara polaren körde ja fa fan körde han nja typ 100 000 mil sen gick en packbox i motorn så vi tog och byte de och upptäkte ju då som som sagt lagret