70-75 borde bli bra på munstycket:)Pingi skrev:Tjena, jag och min kompis tänkte klämma blindröret. Är det någon som har något tips på vad man borde tänka på. Och hur mkt större munstycke ska man byta till. Tacksam för tips
gör som du vill;) men nice att kapa svetsa på en ltien bricka svetsa ditt blindtarmen igen o lacka röretPingi skrev:Alltså får EJ köpa rör. Drf skulle jag bara vilja ha tips på hur man gör. det sägs att det går att klämma. jag vill klämma för att det verkar mkt lättare. jag har ej svets och känner ingen som har. Drf vill jag klämma
Felpost.Pingi skrev:Okej, tack så mkt för svaren. Har bestämmt mig för att kapa. Ska ringa runt lite här och där. Men vad har speedfight för originalmunstycke ? Och hur många storlekar tkr ni jag borde gå upp ?
"Många säger"? Många säger även att deras mopeder gör 90-100km/h med Tk rör, stämmer det? Nej.Pingi skrev:Varför är det onödigt ? Många säger att det ger mkt bra effekt!
Snälla sluta tjata på att jag ska köpa nytt rör. det får jag inte !
mynstyckefrågan ska du fortfarande ta i rätt tråd.Pingi skrev:Haha, snällaa, hjälp mig bara med hur mkt bättre axxet blir och hur många storlekar jag ska gå upp u munstycken? Förrästen tar man bort luftpluggen blir axxet bättre eller top ?
därför luft pluggen ger bara effekt om man har ett avstryp org rör...alltså nästan som effekt rör då original men eu lagen säger vi ska slugga rören så då fick man sätta luftplugg för den tog in för mykt luft, simple as that..Pingi skrev:haha okej, vf finns det då luftplugg ?
Hur tar man av röret på en speedfight?
Tack så MKT för en nogrann beskrivning<3henric92 skrev:därför luft pluggen ger bara effekt om man har ett avstryp org rör...alltså nästan som effekt rör då original men eu lagen säger vi ska slugga rören så då fick man sätta luftplugg för den tog in för mykt luft, simple as that..Pingi skrev:haha okej, vf finns det då luftplugg ?
Hur tar man av röret på en speedfight?
ta ut boxen först, jätte lätt, 1 skruv i botten och 2 i sidorna, sen lyft ur boxen, därifrån skruvar du av 2 skruvar som röret sitter i cylindern och sen 2 fäst skruvar vid ljuddämparen som går in i ramen typ... ta av slangen från rörets krök som sitter med slangklämma sen dra ut skiten
harför mig att det finns 1 till skruv nåstans men leta för fan
//H