chifen skrev:Henry skrev:bensinskalle skrev:min polares 05 x-treme med giannelli enduro 2T, 12-52 drevning, 92 munstycke, ostrypt cdi och metallsportluft filter toppade 102 km/h, mätt me bil, de är nog var gränsen går för en x-treme utan att byta fler delar som cylinder o förgasare
Är du också mytoman?
"mätt med bil"
Världens äldtsa fuckobegrepp.
Kört en Senda med MHR replica rör ( iprincip samma som gianelli ) Med 14/53 och den gjorde runt 90.
Tänk på att bilar itne heller visar rätt.
hahaha är du ett ägghuvud? MHR replica röret går inte alls lika bra som gianelli gör på derbis cylinder... ledsen henry...
Måste bara säga det, JÄVLA FUCKOS.
Ni vet verkligen INTE ett jävla skit ni torr att Gaanelli är ett HELT annorlunda rör än MHR replica och ni tror en moped med effekt gör över 100 blås det fgör ju knappt en MID-RACE moped.
Ni behöver VERKLIGEN läsa på det ni pratar om och lära er hur man BETER sig på ett forum och hur man skriver, kolla in denna sida
www.moppenet.com
Men antagligen är ni väll för kassa för att skriva en anledning.
Och du bensinskalle jag förklarar för dig attt du har fel, jag hackar inte på dig.
Och VART någon stans tror ni inte en moped med MHR replica rör och 14/53 samt ostrypt cdi ( som var så viktigt att nämna för er för ni förstog uju inte att det var en
SJÄLVKLARHET på Senda när man kör trim) Inte skulle orka varva ur? OM den gör det är det inte långt ifrån och man känar inte mycket på det sista sådant fall...
Köp röret och pröva, alternativt läs på på det är LIKT gianelli det är ett HÖGVARVIGT sport-rör visst FAN orkar det varva ut.