Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
fordons i piteå verkar vara helvetes slappt iaf. schemat e najs å lärarna e helsköna. typ skämmtar om skolmaten osv. typ 20minuters rast per timme man går osv.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:fordons i piteå verkar vara helvetes slappt iaf. schemat e najs å lärarna e helsköna. typ skämmtar om skolmaten osv. typ 20minuters rast per timme man går osv.
som här då fast schemat suger, men vi får alltid sluta tidigare än så länge(:
skulle gått från 07-15:45 idag men gick ifrån 08:30-11:50.
hela veckan fram till torsdag o fredag gick vi som vanligt
alltså samma dag som vi började gick vi ifrån 8-14/2
sen dan efter samma sen onsdagt samma sen torsdag så hade vi yrkesämnen men vi har inte fått våra kläder så vi gjorde inte så mkt mer än att kolla på datorerna
sen fredagen så hade vi oxzå bara yrkesämnen började 8 och sen skulle vi typ testa lite i verkstan/mäta så vi skulle göra ett grillgaller
sen gjorde hälften en mätkurs sen bytade vi sen slutade vi skulle igentligen gått 4 ½ timmar till
men schemat suger har sovmorgon 2 dagar måndag /tisdag sen så slutar vi efter 3 varje dag... det suger o inga hålltimmar lyckas alltid få skitschema vafan
Jag kom in på NTI som ska vara tekniskt högskoleförberedande i Norrköping
Men kommer kanske börja el-linje nästa år då det här inte verkar vara något för mig
Har nyss börjat 2an och lärarna är hur roliga som helst! Ettan va lite segt men ändå en bra grund. Nu är det mer på riktigt med kundbilar och så, vilket bara är roligt! Börjar 8 alla 3 dagar i veckan då vi har yrkesämnen, men det gör inget utan är bara kul att lära sig en massa
Jag går i 9:an nu och kommer söka gymnasium efter jul någon gång
Men har inte en jävla aning om vad jag ska gå...
Inom Västerås kommun finns åtta kommunala gymnasieskolor med sammanlagt 20 olika program och mer än 50 inriktningar. Dessutom finns ett tiotal fristående gymnasieskolor.
Teknik: PLugg första året (Vi ligger före NV i matten ) sen verkar det bli skönare :p
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten