Go Kart

Snack om allt mellan himmel och jord. Passar inte ditt ämne in någon annan stans får det tas här.
MrSnubben
Elmoped

Go Kart

Inlägg av MrSnubben »

jag och en kompis har träffat en kille i den lilla hålan vi bor i :lol: som har en gokart som han inte använder men som fungerar o är i bra skick . Eftersom han aldrig använder den är den inte så dyr , men jag skulle gärna vilja veta om go karts krabbar mycket , om reservdelarna är dyra mm. // MrSnubbe :D
Alla barnen leker på gatan
utom Rolf
han sitter i grillen på en Golf
Användarens profilbild
chifen
F.D Moderator

Re: Go Kart

Inlägg av chifen »

MrSnubben skrev:jag och en kompis har träffat en kille i den lilla hålan vi bor i :lol: som har en gokart som han inte använder men som fungerar o är i bra skick . Eftersom han aldrig använder den är den inte så dyr , men jag skulle gärna vilja veta om go karts krabbar mycket , om reservdelarna är dyra mm. // MrSnubbe :D
Lite mer info. Märke? Motor? Går inte att säga något utan att veta något om den.

Flyttad till övriga ämnen
DRD 84ccTuned by Cykelkraft http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=6520 Update 7/3 Till salu!

Bmw e34 Fix & Renovering
http://twostrokerider.se/forum/viewtopic.php?t=17828
MrSnubben
Elmoped

Inlägg av MrSnubben »

joo jag vet att jag egentligen ska lägga upp märke o allt men jag ska ta reda på de....
utom Rolf
Senda-99
Elmoped

Inlägg av Senda-99 »

Det är nog förmodligen Rotax eller raket motor,men sen kan du ju ta reda på vilken klass den är,tex cadetti,micro,mini etc.
Och reservdelar är varken dyrt eller svårt att få tag på.
Det bästa sättet är att kolla tex blocket,mycket delar som säljs varje år eftersom folk byter klass.
MrSnubben
Elmoped

Carlito?

Inlägg av MrSnubben »

Var idag o kollade go karten lite snabbt .... :) Ägaren var tyvärr inte med :( me jag såg att det stod : Carlito på go karten ? är de själva märket eller bara en dekal? isånna fall är märket bra ?
utom Rolf
Användarens profilbild
puttrish
Farsans gamla zündapp

Inlägg av puttrish »

lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?
Användarens profilbild
fraell
Svårstartad skrothög

Inlägg av fraell »

puttrish skrev:lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?

JAg har åxå gocart med raketmotor men kolla en hemsida som heter www.Radne.se. De har massa reservdelar men kan inte påstå att det är jättebilligt;) vi köper allt därifrån:D
tjollahopp
Användarens profilbild
puttrish
Farsans gamla zündapp

Inlägg av puttrish »

fraell skrev:
puttrish skrev:lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?

JAg har åxå gocart med raketmotor men kolla en hemsida som heter www.Radne.se. De har massa reservdelar men kan inte påstå att det är jättebilligt;) vi köper allt därifrån:D
okok, det får vi tacka för :)
Användarens profilbild
fraell
Svårstartad skrothög

Inlägg av fraell »

puttrish skrev:
fraell skrev:

okok, det får vi tacka för :)

Får väl säga Varsågod då;)
tjollahopp
Skriv svar