jag och en kompis har träffat en kille i den lilla hålan vi bor i som har en gokart som han inte använder men som fungerar o är i bra skick . Eftersom han aldrig använder den är den inte så dyr , men jag skulle gärna vilja veta om go karts krabbar mycket , om reservdelarna är dyra mm. // MrSnubbe
Alla barnen leker på gatan
utom Rolf
han sitter i grillen på en Golf
MrSnubben skrev:jag och en kompis har träffat en kille i den lilla hålan vi bor i som har en gokart som han inte använder men som fungerar o är i bra skick . Eftersom han aldrig använder den är den inte så dyr , men jag skulle gärna vilja veta om go karts krabbar mycket , om reservdelarna är dyra mm. // MrSnubbe
Lite mer info. Märke? Motor? Går inte att säga något utan att veta något om den.
Det är nog förmodligen Rotax eller raket motor,men sen kan du ju ta reda på vilken klass den är,tex cadetti,micro,mini etc.
Och reservdelar är varken dyrt eller svårt att få tag på.
Det bästa sättet är att kolla tex blocket,mycket delar som säljs varje år eftersom folk byter klass.
Var idag o kollade go karten lite snabbt .... Ägaren var tyvärr inte med me jag såg att det stod : Carlito på go karten ? är de själva märket eller bara en dekal? isånna fall är märket bra ?
Alla barnen leker på gatan
utom Rolf
han sitter i grillen på en Golf
lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?
puttrish skrev:lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?
JAg har åxå gocart med raketmotor men kolla en hemsida som heter www.Radne.se. De har massa reservdelar men kan inte påstå att det är jättebilligt;) vi köper allt därifrån:D
puttrish skrev:lånar tråden lite om det är okej, min bror har nyss köpt 2 st gokarts och direkt när jag hade köpt den första så pajjade CDI-boxen på den och den ger ingen gnista alls, någon som vet vart man kan få tag på e sånhär ?
JAg har åxå gocart med raketmotor men kolla en hemsida som heter www.Radne.se. De har massa reservdelar men kan inte påstå att det är jättebilligt;) vi köper allt därifrån:D