Tja! Behöver lite hjälp , har en motorhispania RYZ SM -07 med dos salidos rör på. Undrar om jag kan få bort varvstoppet på något sätt utan att behöva köpa ny ostrypt cdi?
jag vill inte styrka någon sida...men jag har dragit ut min sladd ur min MH furia 02 och den varvstryper inte... kan varva sönder 4an i 60 på mätaren om ja vill
(00:45:54) Tiepkoffeh: min *fult ord* är 2x större en din thorsken
(00:46:27) Tiepkoffeh: MÄTA?!?!?
(00:46:45) Tiepkoffeh: Vi kan cama
(00:47:21) Tiepkoffeh: Vi öppnar videochat och mäter
(00:47:30) Tiepkoffeh: Vad heter du på skype?
min startar på första kick always... sen vet att min CDI är lite äldre än tex brorsans som vetefan vad han har... nåt nyare iaf en 05 beta rr
Thorsken skrev:min startar på första kick always... sen vet att min CDI är lite äldre än tex brorsans som vetefan vad han har... nåt nyare iaf en 05 beta rr
jag skulle inte våga chansa iaf:P
Nur das beste is gut genug!
Bmw, finns inget bättre !
DerbiSM skrev:Dra inte bort nån sladd eller liknande. Säkrast är att skaffa ny CDI box (ostrypt).
jag instämmer.. men ja gjorde detta innan ja fattade riskerna..
Jag tkr också att de säkraste vore o köpa ny cdi, fast de e klart, om de e en vanlig kontakt så du bara kan koppla in sladden igen så skadar de ju inte o testa, blir de galet ärre bara o sätta in den igen :p
saav skrev:Jag tkr också att de säkraste vore o köpa ny cdi, fast de e klart, om de e en vanlig kontakt så du bara kan koppla in sladden igen så skadar de ju inte o testa, blir de galet ärre bara o sätta in den igen :p
Värsta är att du har ju fel.. drar man fel sladd och den får fnatt då kan hela tändsystemet gå åt pipan.. oh ja de är bara en kontakt ja drog ur