EGENSKAPER
* Avancerad 4-takts motorolja för motorcyklar
* Power release technology för maximal och bibehållen motorprestanda
* Extrem prestanda under höga arbetstemperaturer i luft- och vattenkylda motorer
* Kompromisslöst skydd av motorn
* Uppfyller kraven för motorer försedda med katalysator
* Trizone Technology™ för skydd av motorn, kopplingen och växellådan
* Bra oljeförbrukning.
Skriv ut
Utskriftsvänlig version
Jo men finns väll ingen som heter 2t och är för växellådan?Thorsken skrev:4t?de är ju en tvåtakts motor
men de ska ju gå men är den till våtkoppling så går de väl... men de ska igentligne vara 10w 40
körde själv på den dyraste ja hittade innan en jävle för 200kr litern innan
ssom var 25w 50 så de ska ju gå i guess
men risken är ju att oljan är för tunn
Varför snackar du om saker du inte vet ett skit om? Börjar bli jävligt less på dina värdelösa inlägg med samma meningsbyggnad och informationsinnehåll som vilken 5åring som helst skriver på sina kladdpapper.kallepalle skrev:åf brukar ofta vara helt bakom flötet bara så du vet... på en AM6 skare va 10w40 eller 10w30. på derbimotorn skare va 15w70 har ja för mig, men inte 100% säker! dock är det inte 10w40 i Derbi.
"konstigt att det står 15W något"kallepalle skrev:konstigt att det står i instruktionsböckerna att de ska vara nåt på 15w då? däremot vet jag inte om det var till ebs eller d50b0