Tja. En fråga bara: Tänkte höra om någon vet vad som låter mest, ett mk tower rör med original Derbi ljuddämpare eller medföljande mk ljuddämare??
MVH.
Lazer94 skrev:Tja. En fråga bara: Tänkte höra om någon vet vad som låter mest, ett mk tower rör med original Derbi ljuddämpare eller medföljande mk ljuddämare??
MVH.
Robbisen skrev:Hej har ont om cash te effektrör men tror ni att mk rk replica är nått att ha?
jag har ett sådant ligandes. jag har testat det och det var prisvärt. min Derbi 06 gjorde 80 med detta system och 14/53 drevning och strypt cdi. nackdelen är väll att det låter mkt.
Robbisen skrev:Hej har ont om cash te effektrör men tror ni att mk rk replica är nått att ha?
Se det som ett underliggande thrower ungefär. Thrower ger lite mer effekt men prisvärt skulle jag säga att det är ändå Går ju ändå på under tusenlappen
Kan man ha ett mk thrower rör till en helt original x-treme 08 och den går bra?
Läste att det röret bara är för "värsting trimmarn". Blev lite sugen på att köpa det för jag hitta ett billigt eller är det bättre att ha gianelli?
hur snabbt skulle den gå med gianelli/mk thrower + ostrypt cdi + 12/52
werwer skrev:Kan man ha ett mk thrower rör till en helt original x-treme 08 och den går bra?
Läste att det röret bara är för "värsting trimmarn". Blev lite sugen på att köpa det för jag hitta ett billigt eller är det bättre att ha gianelli?
hur snabbt skulle den gå med gianelli/mk thrower + ostrypt cdi + 12/52
Jag undrar om det går att byta ut avgasröret på en Derbi drd edition 2004 för jag tycker inte att det är så snyggt när det sitter på utsidan av däcket istället för emellan som på de flesta crossmoppar.
axwel jag tror du får modifiera lite för att få på ett så kallat "överliggande" rör när du har en modell med "underliggande" orginal.
och klurr, metrakit thrower är ett lågvarvigt rör till rätt pris, du kan även kolla blocket eller andra sidor där begagnade delar säljs och kolla om du hittar ett fint begagnat rör då det blir billigare
kolla annars med någon som kör dom 2 tillsammans. men efersom båda är mk och nog ganska vanligt att man lirar dom 2 tillsammans borde dom ju passa som gjutet
snygg bakskärm, gustaviansk stil elle?
Oskar Hagstöm "Det är skit konstigt med mig, antingen får jag INGET eller så får jag något"
bluerider94 skrev:kolla annars med någon som kör dom 2 tillsammans. men efersom båda är mk och nog ganska vanligt att man lirar dom 2 tillsammans borde dom ju passa som gjutet
Har med Avgasporten/avgasmyningen att göra, ingenting med att det är samma märke.
Hejsan ni kunniga
Joo det sägs ju att metrakit thrower har ett riktigt skönt axx
Men här ---> http://www.twostroke.se/product.asp?product=11032
står det ju att det passar 17,5- 19 förgasare, måste man ha det?
Har ju en Rieju mrx power up, o det står i bruksanvisningen dellorto 16 kan man köra med den isåfall?
DEA!! skrev:Hejsan ni kunniga
Joo det sägs ju att metrakit thrower har ett riktigt skönt axx
Men här ---> http://www.twostroke.se/product.asp?product=11032
står det ju att det passar 17,5- 19 förgasare, måste man ha det?
Har ju en Rieju mrx power up, o det står i bruksanvisningen dellorto 16 kan man köra med den isåfall?
Svar ja.
Det kan du.
Det fungerar perfekt, och jag har kört med 16mm & Thrower i ett år typ.
Riktigt skönt axx.
Säljes nu mitt Thrower som passar AM6 om du är intresserad.