vad jag vet så är det högvarvigt (de flesta underliggande är)csKungeN ^ skrev:Är Yasuni SPR 3 Kevlar ett bra rör till Derbi Senda drd
Tänkte mej det röret med Airsal 70cc..
Är det ett låg eller högvarvigt rör?
Kommer ja kunna dra på bakan bra med det röret?
csKungeN ^ skrev:Är Yasuni SPR 3 Kevlar ett bra rör till Derbi Senda drd
Ett bra lågvarvigt rör då ? :phenric92 skrev:vad jag vet så är det högvarvigt (de flesta underliggande är)csKungeN ^ skrev:Är Yasuni SPR 3 Kevlar ett bra rör till Derbi Senda drd
du kommer ju inte ha nå gasres men med lite koppling eller bra viktfördelning kommer du klart upp på bakan
Hyper är det, kommer bli för vasst för arisalen. Absolut inget att stunta medkallepalle skrev:om du vill ha en fin stuntsetup så skulle jag rekomendera polini guss 80cc, 19mm förgasare, insugskit med membran och ett leovince v6.
men ja yasuni r3 är ett högvarvigt midrace/hyper rör. du kommer få bra med krut i din moped med det, men lämpar sig inte till stunt
Du glömde hänglåset =>chifen skrev:Hyper är det, kommer bli för vasst för arisalen. Absolut inget att stunta medkallepalle skrev:om du vill ha en fin stuntsetup så skulle jag rekomendera polini guss 80cc, 19mm förgasare, insugskit med membran och ett leovince v6.
men ja yasuni r3 är ett högvarvigt midrace/hyper rör. du kommer få bra med krut i din moped med det, men lämpar sig inte till stunt