(jag kör på orginal munstycke)
//Herman^
med pluggat behövs inte så mycke större men varför inte plugga ur? trimmat som trimmatHerman^ skrev:ja jag vet att jag ska göra det men jag undrar varför just vid 75/80 och behövst det vekligen då och hur mkt iså fall
varför så drygt det här är väl forum som man ska hjälpa varandra alla har varit nybörjare en gång i tidenhenric92 skrev:bytt munstycke fuckface...alltid lika roligt "min moppe går dåligt!?!? trimmat den och kör original munstycke, vade fel!?!?"
om man köper trim rör och lyckas sätta på det, dra v-ring och byta vikter är man smart nog å veta man ska byta munstyckeeggi skrev:Men när moppen går upp i varv så får den för dåligt blandning så inte det kan tända det är därför moppen håller på att dö somsagt Byt upp munstycke kanske 5str men du får börja med en större och prova dig fram till den optimala
varför så drygt det här är väl forum som man ska hjälpa varandra alla har varit nybörjare en gång i tidenhenric92 skrev:bytt munstycke fuckface...alltid lika roligt "min moppe går dåligt!?!? trimmat den och kör original munstycke, vade fel!?!?"
Trevligare språk henric! Vet att du tröttnar på samma fråga, de gör ja också, men balla inte ur och gör de värre självhenric92 skrev:bytt munstycke fuckface...alltid lika roligt "min moppe går dåligt!?!? trimmat den och kör original munstycke, vade fel!?!?"
note taken, ska skärpa mig sorrybensinskalle skrev:Trevligare språk henric! Vet att du tröttnar på samma fråga, de gör ja också, men balla inte ur och gör de värre självhenric92 skrev:bytt munstycke fuckface...alltid lika roligt "min moppe går dåligt!?!? trimmat den och kör original munstycke, vade fel!?!?"