hur snabbt går en 125:a lätt mc?
vill inte ha svar från ngn som ''TROR'' att han vet, utan mer från egna erfarenheter!

tack på förhand
MVH
Det beror ju på om du menar ostrypt eller original sen även vad för modell och ifall det är 2t eller 4t.The sandwich skrev:tjena, ja som rubriken lyder:
vill inte ha svar från ngn som ''TROR'' att han vet, utan mer från egna erfarenheter!
tack på förhand
MVH
jaha okej, ligger dom på 120-130 strypta eller?Banken92 skrev:Det beror ju på om du menar ostrypt eller original sen även vad för modell och ifall det är 2t eller 4t.The sandwich skrev:tjena, ja som rubriken lyder:
tack på förhand
MVH
Men iaf, jag har en 125a, Cagiva Mito 2t. Just nu är den ostrypt och gör 170+ enligt förra ägaren, jag har inte maxat den själv men den går ruskigt bra!
Mvh
okej okej, men på ett ungefär liksom, går dom över 110 eller mindre?meanzick skrev:Även om en som "vet" svarar, är det sjukt olika från hoj till hoj.
ofyfan va tråkigt!lule skrev:jag övningskör på en honda 4 takt och den toppar ca 80-85 på dom stora vägarna så jag rekomenderar inte dom:O
Går dem så jävla segt original?lule skrev:jag övningskör på en honda 4 takt och den toppar ca 80-85 på dom stora vägarna så jag rekomenderar inte dom:O
jaha okej. ja tycker att CBR:en är riktigt fräsch faktiskt.Banken92 skrev:Går dem så jävla segt original?lule skrev:jag övningskör på en honda 4 takt och den toppar ca 80-85 på dom stora vägarna så jag rekomenderar inte dom:OMins polares mc , en honda cbr 125a toppar 110 tror jag!
Dem måste väl minst gå i 90 för att vara godkända att övningsköra med? lr har jag fel?
fan det var ju bra!LinuSuniL skrev:En polare har en Honda CBR med ett effekt rör som en snubbe som håller på mä att trimma allt han äger å den gör seriöst 130 km/h ha mätt upp mä gps
Farsan har en kinaskit stående hemma, rättare sagt quinqi (stavning).The sandwich skrev:okej okej, men på ett ungefär liksom, går dom över 110 eller mindre?meanzick skrev:Även om en som "vet" svarar, är det sjukt olika från hoj till hoj.
ja menar strypta nu och tänker på 4 taktare.
tack för svaret!
MVH
jaha okejmeanzick skrev:Farsan har en kinaskit stående hemma, rättare sagt quinqi (stavning).The sandwich skrev:okej okej, men på ett ungefär liksom, går dom över 110 eller mindre?meanzick skrev:Även om en som "vet" svarar, är det sjukt olika från hoj till hoj.
ja menar strypta nu och tänker på 4 taktare.
tack för svaret!
MVH
Gör väll ca 90 med honom på, skulle tippa att han väger mellan 90-100.
aaa är grymsugen på det, men det blir ju nästa år då eftersom att jag bara är 15 nuBanken92 skrev:Hade du tänkt ta A1 kort eller?
fan där går det undan :Othule_92 skrev:Har en kompis som har en aprillia rs 125a helt ostryp med en lite större förgasare den toppar 190 nästan
Okaj, jag håller på med attThe sandwich skrev:aaa är grymsugen på det, men det blir ju nästa år då eftersom att jag bara är 15 nuBanken92 skrev:Hade du tänkt ta A1 kort eller?![]()
har du A1 kort?
Han ljög med 100%x255z3D skrev:har en Ch-racing wsm (4t)
Den är reggad på 8 Kw och enligt papprerna toppar den 94
topphastigheten stämmer ju rätt perfekt iallfall
Effektmässigt går den ganska precis som min drac gjorde, o den var bara avstrypt + mk handmade 70 cc cylinder
mycke bättre än så går ju tydligen inte 125or orginal, men 2 taktarna är väl ofta lätta o strypa av o går riktigt bra då (inte av egna erfarenheter utan bara vad jag läst)
Men ska du använda hojen som en leksak så skaffa inte 4 t ;D
edit: enligt förra ägaren på den toppa den 120, men han lär ju inte veta hur man ställer in en hastighetsmätare x]
Herregud vad är dethär för forum enligt bikes tidning gör gör den 120km/hBanken92 skrev:Går dem så jävla segt original?lule skrev:jag övningskör på en honda 4 takt och den toppar ca 80-85 på dom stora vägarna så jag rekomenderar inte dom:OMins polares mc , en honda cbr 125a toppar 110 tror jag!
Dem måste väl minst gå i 90 för att vara godkända att övningsköra med? lr har jag fel?