okej min kompis sa till mig oxå att dreva upp den till 13 kuggars i fram, men hur många är det i bakdrevet som original? det var svårt o räkna det med allt i vägen hehe
finns det däremot något mer man kan köpa nytt till än bara krök och drev:O
123loser skrev:okej min kompis sa till mig oxå att dreva upp den till 13 kuggars i fram, men hur många är det i bakdrevet som original? det var svårt o räkna det med allt i vägen hehe
finns det däremot något mer man kan köpa nytt till än bara krök och drev:O
det är 52 bak orginal
Du kan ju köpa förgasare om du vill, sägs att mopederna ska bli lite piggare då
köp en cylinder ,fög och ett vättigt rör så kommer den gå bra och det handlar kanske om 3 pap själv tycke jag inte moppen gick så mkt bättre me efekt rör
Exakt som kallepalle säger , du får inte ut nåt av sportluftfilter iallafall...
Som du säger , så tycker jag med att det är onödigt att köpa ny cylinder så tidigt. Men det är ju som dom säger , nytt rör o drevning.
Men jag håller kanske inte med om ett mk thrower, jag tycker du ska ha TK, visst det är inte lika bra axx, men en skön toppfart
DEA!! skrev:Exakt som kallepalle säger , du får inte ut nåt av sportluftfilter iallafall...
Som du säger , så tycker jag med att det är onödigt att köpa ny cylinder så tidigt. Men det är ju som dom säger , nytt rör o drevning.
Men jag håller kanske inte med om ett mk thrower, jag tycker du ska ha TK, visst det är inte lika bra axx, men en skön toppfart
klart de e bättre axx, mk throwert går som urpluggat.
DEA!! skrev:Exakt som kallepalle säger , du får inte ut nåt av sportluftfilter iallafall...
Kan bara säga att du har fel.
Mk Thrower har bättre axx & toppfart än urpluggat rör.
Hur vet jag det?
Jo, jag har kört med ett Thrower i typ 6 månader. Om inte mer.
Hur vet jag det?
och ja har rejsa mot en med mk thrower och låg jämsides med han hela tiden
Asså moppe med bara effekt rör gör i sej inte så jädra mycket med allt annat original toppar 5-10 km/h fortare och acelerar lite bättre mest varvar den mer enligt mig, beror säkert mycket på vad man har för rör också.
Men köp Hebo manston (pata negra) och 28 eller 32 mm förgasare
wertyuiopq skrev:klart de e bättre axx, mk throwert går som urpluggat.
Hur vet jag det?
och ja har rejsa mot en med mk thrower och låg jämsides med han hela tiden
Beror på vad det är för moppe du körde mot.
Kan säga att en Beta var väldigt nära på att dra mig, när han bara körde urpluggat.
Och detta pga att Betan väger kanske 10-15kg mindre + det är i princip ett Mk thrower som sitter orginal på dom, bra avstämt för orginal cylindern med andra ord.