Måste däremot medge att den har väl sammansatt design som fungerar ihop, det enda den saknar är mer krom, polerad alu, mm.
Synd bara att Roxxen blivit så jäkla random och att allatyp stylar den exakt likadant mer eller mindre, denna är ett undantag som faktiskt sticker ut lite grann. Kanske lite mindre stylat, men ibland är the lesser -the more beautiful bättre, t.ex. som i detta fallet.

skamligt att behöva erkänna att du har lyckats bra UTAN att ha hängt dit massa random STR8-lysen, mm som ju vartenda jävel hänger på. OCH! Faaaaan så mycket snyggare än Markais o deras vita vad-det-nu-är-för-pulka, snacka om nerköp att först tydligen skicka in grejer i maskinen för ett X antal tusen, för att sedan lacka skiten vi....... Snacka om att "döda" sitt eget arbete.
PS:
Sebb3: Gubben här köpte en Baotian-pulka jag rätt motvilligt måste jobba med, Får se om jag nån gång stylar den, och utan köpedelar, men tro mig, jag håller med dem som säger att styla en Baotian är som att sminka en gris, men Vet ju folk med ett spett till ryggrad o kulor av ädelstål som vågat sig på det, o lyckats. Men om jag gör det , eller har lust med det är lite annan sak. Så länge jag slipper köra eländet så är jag dock jäkligt glad.