Tja mitt 360 har fått rrod och microsoft vill inte laga de, min farsa har försökt laga det men det ser inte ut som att löddningarna är trasiga någon som vet något annat som kan vara fel
Lilleman^^ skrev:Tja mitt 360 har fått rrod och microsoft vill inte laga de, min farsa har försökt laga det men det ser inte ut som att löddningarna är trasiga någon som vet något annat som kan vara fel
Det beror vad jag vet på att kylningspastan på processorn har gått åt helvete.. Testa att byta den, det finns guider o grejer på youtube;)
Terge, Tjaa, söker yz 125 grejer:P Haru nått så pma;D
nu ska jag snart skaffa nytt vet inte om jag ska köra på pro eller elite? asså köper jag pro kan jag köpa till 2 spel men köper jag elite får jag större hårddisk men kan bara köpa 1 spel.
bara för dom som tycker att man blir bannad av att flasha så är det faktiskt inte sant...
om man spelar spel som är RETAIL och rätt region och efter releasdaten så finns det bara en minimal chans att du bannas.
men det går att göra det även bättre men då behövs ofta en privat torrent tracker (SCENE only) och där kan man ladda scenereleaser som är alltid av högsta kvalite och är alltid stealthpatchade så det är omöjligt att bli bannad om man spelar efter release datumet
scene releaser känner man igen på gruppnamnet om man vet vilka grupper kör med scene och vilka med P2P regler. t ex RELOADED,Razor mm. är SCENEgrupper och sen typ devise,axxo,stg,kingben osv. som hittas ofta på piratebay är P2P och är inte alltid säkra att spela
Notn4 skrev:bara för dom som tycker att man blir bannad av att flasha så är det faktiskt inte sant...
om man spelar spel som är RETAIL och rätt region och efter releasdaten så finns det bara en minimal chans att du bannas.
men det går att göra det även bättre men då behövs ofta en privat torrent tracker (SCENE only) och där kan man ladda scenereleaser som är alltid av högsta kvalite och är alltid stealthpatchade så det är omöjligt att bli bannad om man spelar efter release datumet
scene releaser känner man igen på gruppnamnet om man vet vilka grupper kör med scene och vilka med P2P regler. t ex RELOADED,Razor mm. är SCENEgrupper och sen typ devise,axxo,stg,kingben osv. som hittas ofta på piratebay är P2P och är inte alltid säkra att spela
förklara det där för mig som inte ens börjat lite, ska låta en kompis farsa flasha mitt tror jag
Mura skrev:fick mitt 360 elite nu hehe, spelar need for speed shift rätt kul
också fått mitt nu
köpte till några spel med :] burnout paradise, ngt nhl, lost planet å så fick jag med purse och lego star wars blev även en extra kontroll (:
också fått mitt nu
köpte till några spel med :] burnout paradise, ngt nhl, lost planet å så fick jag med purse och lego star wars blev även en extra kontroll (:
okej jag fick pure. mirrors egde. lego batman. Need for speed shift
för 3 tusen inklusive 360 elite då sen köpte jag en extra handkontroll
Senast redigerad av Mura den 25 december 2009, 16:44, redigerad totalt 1 gånger.
också fått mitt nu
okej jag fick pure. mirrors egde. lego batman. Need for speed shift
för 3 tusen inklusive 360 elite då sen köpte jag en extra handkontroll
betalade 2,3 k för xboxet, sen 500 för kontrollen å inte så mkt för spelen 400 för 3 spel mellandagsrean (a)