Hej, vill först säga att jag sökte först men jag hittade bara en liknande tråd MEN det var för scootrar
Undrar då hur man kan få bort rosten från avgasröret, asso jag är inte säker om det ör avgasröret, får beskriva lite noggrannare nu. Det är ett tjockt rör typ ser ut lite som en snigel den går från motorn till där avgaserna kommer ut, tror det är dämparen. Den sitter framför motorn bakom fram däcket
Hoppas ni fattar, undrar då hur man kan få bort rosten och behålla det fint utan massa krångel
/mvh koffeh
Senast redigerad av Tiepkoffeh den 1 augusti 2009, 17:25, redigerad totalt 1 gånger.
Ge dig med alla dessa mnf smilisar, och ditt svar är att du får slipa bort det
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Förlåt ^^ Visste inte att de far MNF smileysar eftersom dem finns här på TSR
Jo men är det inte lätt hänt att man slipar hål i avgasröret? asso att man sliper för mycket på samma ställa. Undrar med om man ska ha vinkel slip eller en vanlig maskin slip med något sandpapper.
EDIT: Oj, kom precis på att jag skrev :wub: Får väll säga dramat bakom det hela. Var inne på chatten och det var några random människor som skrev :wub: trodde då denna sidan hade samma smileysar som MNF typ TTYYPP