Om man budar 1 kr i taget lite då o då, då e man knappt uppe på 500 när kl slår 23:59
Yes, men problemet är att folk inte budar 1 kr i taget, dem ger mycket direkt och hoppas på att nån inte kommer budar över dem men det är det ju jämt någon som gör.
1. Högsta budet innan auktionen avslutas får produkten hem i brevlådan med prislappen ni själva satt. (BUDNINGEN GÄLLER TILLS KLOCKAN SLÅR 24:00, alltså tävlingen avslutas 23:59:59).
2. Ni budar direkt här nedan
3. Vi kontaktar den med högsta bud för adress och kontaktuppgifter
4. Porto tillkommer på 99 kronor 5. Ett bud är bindande
6. Ändrade bud gills inte!
7. Det är hela SEK som gäller, alltså inga ören
8. Den som tar annat snack än bud innan auktionen är avslutad kommer varnas, eventuellt stängas av!
Dom två reglerna tar liksom ut varandra, sen går det ju inte att tvinga på någon något.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
kallepalle skrev:uttelito, om budet är ändrat efter auktiones avsluting så gills det ändå.
angående sena auktioner är att jonas har lite krångel just nu. vill ni veta mer fråga någon modd.
Så om jag budar 200, sen när auktionen är över (och jag kanske vunnit) så ändrar jag mitt bud till låt oss säga en punkt "." gills mitt bud på 200 då eller får den med näst högst bud varan då? och varför kan man ens ändra sina kommentarer på auktionerna? kanske dax att se över detta lite
Måste det absolut vara jonas som lägger up auktionerna?
kallepalle skrev:uttelito, om budet är ändrat efter auktiones avsluting så gills det ändå.
angående sena auktioner är att jonas har lite krångel just nu. vill ni veta mer fråga någon modd.
Så om jag budar 200, sen när auktionen är över (och jag kanske vunnit) så ändrar jag mitt bud till låt oss säga en punkt "." gills mitt bud på 200 då eller får den med näst högst bud varan då? och varför kan man ens ändra sina kommentarer på auktionerna? kanske dax att se över detta lite
Måste det absolut vara jonas som lägger up auktionerna?
Ja, det är då du som får varan då du har lagt ett bud på 200:- och det står klart och tydligt i reglerna att ändrade bud inte gills.
Jag, Rabxorzz och KoNG kan också lägga upp auktionen men Jonas måste ju säga att det är OK att vi gör det isf och ingen av oss har snackat med honom om just detta.
är väl en märkesvara sammma med kläder.. man ska ge sig fan på att köpa de där jeansen för 1.5 k när de finns billigare.. sen är de ju feltema och Hebo är ju lite bättre antar jag
Thorsken skrev:är väl en märkesvara sammma med kläder.. man ska ge sig fan på att köpa de där jeansen för 1.5 k när de finns billigare.. sen är de ju feltema och Hebo är ju lite bättre antar jag
går biltemas sönder kan man ju liksom köpa en till?
Man går ju bara + på att handla på biltema
Thorsken skrev:är väl en märkesvara sammma med kläder.. man ska ge sig fan på att köpa de där jeansen för 1.5 k när de finns billigare.. sen är de ju feltema och Hebo är ju lite bättre antar jag
Jo fast även om det är biltema (jula har också en version samt mekonomen har en och bauhaus eller hur det stavas har tydligen också en och alla var billigare) så är det ju klart bättre att lägga 250 på den än 850 och ha 600kr till annat, går den sönder så lämnar du den till biltema och får en ny.
Thorsken skrev:ja men då står vi där igen.. vissa betalar mer för kvaliten
en runkpall från Hebo och en från biltema är väl samma sak?
Så länge man följer instruktionerna på bruksanvisningen så ska den ju hålla, annars är det konstruktionsfel och då får man en ny.
Thorsken skrev:ja men då står vi där igen.. vissa betalar mer för kvaliten
Vissa är bara s.k märkesb*gar också och betalar bara för märket när man inte tänker på att det är garanti på grejerna som säljs och tänker inte igenom hur troligt det är att prylen man nu köper ska gå sönder Dyrt är inte alltid bäst och billigt är inte alltid sämst.
Det är märket det betalas för. Kan ju tala om för dig att pallarna som väldigt många crossåkare använder kommer från biltema/mekonomen, duger de för riktiga crossar ska det nog duga för mopeden också. Det är märket du betalar för, inte kvalitén i detta fall.
Sluta bråka om det nu, vill ni jämföra Hebo och biltema så starta en tråd om det och skräpa inte ned här så mycket.
Man kan ju alltid köpa den blåa från biltema och klistra på dekaler från Hebo om man vill tänkte bara att det var onödigt att lägga 850 på något som man kan få för 250, men ajja nog om det