Tja! jag har en suzuki katana med tecningas next r Hebo variator 4,10 g vikter 73 munstycke (tror jag) större insug. Problemet är att den inte orkar riktigt, den drar i väg fint i början till 30 typ, sen slutar den varva tills den kommer upp till 50 60 typ ( med grymt seg acceleration ).
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Ett tips som alltid funkar är att du går tillbaka från början och sedan utegår från det.
Alltså börja dra tillbaka allt till orginal. Sedan kollar du hur den går, därefter kan du börja och justera. Mkt svårare att göra det genom att bara hoppa in mitt i problemet och testa lite olika saker
LUGNARAAAJ
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Börja göra allt till orginal, alltså vikter, fjädrar, rem allt.
Sen sätter du på trim röret och se hur den går där!
LUGNARAAAJ