tackDerbiSM skrev:Blir ju riktigt grym! En rejäl tvätt och sen har du en riktigt cleant stylad RRX.![]()
Bra jobbat TobbaN!
Jappkallepalle skrev:byter du ditt bakdäck redan? :O mitt har inge mönster kvar i mitten. och då menar jag inge mönster. har kört så typ 2 mpnader nu. du hade ju typ 2cm mönster kvar
Jakallepalle skrev:haha ok. jag ska iaf leta efter ett 18-80-140 bak till min när jag ska byta. (inte änn på ett tag) då kan man säga att de e fett. men jag gissar ju på att man får nöja sig med 18-80-130...
Tackstunt_pojken^^ skrev:faan va nice med underliggande(brukar inte gilla det så det är bra) p feta däck, bättre med lite mindre än lite för stora så dom inte får plats
Tackbluerider94 skrev:nice! du får ta den till skolan någon dag nästa vecka?
orginal 50cc?? På vilken planet isf??Lundahl skrev:tja själv har kommit upp i 107 km/h med 50 cc med giannelli 2t enduro och 17.5 förgasare =)
har man tung drevning så e de inga problem:)Robiin937 skrev:orginal 50cc?? På vilken planet isf??Lundahl skrev:tja själv har kommit upp i 107 km/h med 50 cc med giannelli 2t enduro och 17.5 förgasare =)