Du ska bara få rainmeter i Autostart, funkar för mig:)TobbaN skrev:Kan jag låna tråden snabbt, så jag slipper göra ny?
Iallafall, har problem med Rainmeter.
Varje gång jag startar det, så har alla "configs" resetats.
Och Rainmeter sätts aldrig igång av sig självt.
Hur gör jag för att, rainmeter sätts igång automatiskt, och alla "configs" är på rätt plats vid start? =P
Tack.
Men jag har typ tagit bort den mappen eller nåt xDFrillanmcdillan skrev:Du ska bara få rainmeter i Autostart, funkar för mig:)TobbaN skrev:Kan jag låna tråden snabbt, så jag slipper göra ny?
Hur gör jag för att, rainmeter sätts igång automatiskt, och alla "configs" är på rätt plats vid start? =P
Tack.
Har du testat installera om det, du får inte lägga det på en extern HD, får då blev det inte autostart på min.TobbaN skrev:Men jag har typ tagit bort den mappen eller nåt xDFrillanmcdillan skrev:Du ska bara få rainmeter i Autostart, funkar för mig:)TobbaN skrev:Kan jag låna tråden snabbt, så jag slipper göra ny?
Tack.
Finns det inget annat sätt?
Nepp, har inte testat detFrillanmcdillan skrev:Har du testat installera om det, du får inte lägga det på en extern HD, får då blev det inte autostart på min.TobbaN skrev:Men jag har typ tagit bort den mappen eller nåt xDFrillanmcdillan skrev: Du ska bara få rainmeter i Autostart, funkar för mig:)
'TobbaN skrev:Nepp, har inte testat detFrillanmcdillan skrev:Har du testat installera om det, du får inte lägga det på en extern HD, får då blev det inte autostart på min.TobbaN skrev: Men jag har typ tagit bort den mappen eller nåt xD
Hur installerar man om autostart då?
AhaFrillanmcdillan skrev:'TobbaN skrev:Nepp, har inte testat detFrillanmcdillan skrev: Har du testat installera om det, du får inte lägga det på en extern HD, får då blev det inte autostart på min.
Hur installerar man om autostart då?
Jag menade installera om rainmeter:P