de är det jag gjortvolvo_adde skrev:aha kejmeanzick skrev:nja, bara grundfärg än så länge, den ser likadan ut dock
Kör bara inte med lack på sprayburk sen de suger och tål ingenting

men montanalacken sägs väll vara riktigt bra ?
haha okejmeanzick skrev:de är det jag gjortvolvo_adde skrev:aha kejmeanzick skrev:nja, bara grundfärg än så länge, den ser likadan ut dock
Kör bara inte med lack på sprayburk sen de suger och tål ingentinghaha =P
har hagmans hemma men korken på den burken är borta å jag har ingen annan som passar denvolvo_adde skrev:haha okejmeanzick skrev:de är det jag gjortvolvo_adde skrev: aha kej
Kör bara inte med lack på sprayburk sen de suger och tål ingentinghaha =P
Nja jag har ingen aning men har lackat mkt med hagmans lack å de är verkligen skit lite bensin eller något starkt gör att lacken blir helt matt och förstörd^^
hehe okej jag råder dig till att inte använda denmeanzick skrev:har hagmans hemma men korken på den burken är borta å jag har ingen annan som passar denvolvo_adde skrev:haha okejmeanzick skrev: de är det jag gjorthaha =P
Nja jag har ingen aning men har lackat mkt med hagmans lack å de är verkligen skit lite bensin eller något starkt gör att lacken blir helt matt och förstörd^^
jaha okej, tack för svaren mean!meanzick skrev:jao, fast det bästa är att hitta ett mellanting så man slipper köpa 6 burkar av varje.The sandwich skrev:haha okej, men hur ska man göra?meanzick skrev: lätt och lätt, man behöver tålamod och tid.
satt över 2 hela dagar och även en natt i några timmar.
sanningen är att det bara är grundfärg på än så länge, ska fixa resten ngn dag
man ska vara långt ifrån med burken va?
om det är nära så blir det riningar eller?
jag har gjort slut på 4 burkar grundfärg, då är lite felsprayningar inräknadesen ska man ju ha vanlig också, klarlacken tyckte jag bara gjorde färgen gulare så den var inget jag gillade. sitter dock inte på någon kåpa nu (=
fan va fint det kommer bli!!!!!StekarN skrev:kommer inte kunna uppdatera här mer pga permbann![]()
pengarna är slut för tillfället också men hoppas på att jag kan fortsätta när skolan drar igång och jag fått min lön.
kul att ingen gillat den iaf
pusshej
ps. tänkte lacka den brun sen, tycker det är en jävligt brutal färgsen se om man kan lacka däcken i brandgul. byta styret till damcykelstyre, får se hur det blir med det, nu när dessa styren är jävligt dyra :\ sen tänkte ja även lacka den lilla pekpinnen i mätaren i typ brun/grå med en väldigt blöt nyans
gillar blöta nyanser.... tänkte även sekaltrimma den med dekaler som cloetta, vasabröd, lidl, jördnära, honda (mt5 dekaler), GB glass, redtube.com och pågen
jaja, tack för mig <33
/meanzick