The sandwich skrev:
jaha okej, det blev riktigt fräscht!
var det svårt eller lätt?
lätt och lätt, man behöver tålamod och tid.
satt över 2 hela dagar och även en natt i några timmar.
sanningen är att det bara är grundfärg på än så länge, ska fixa resten ngn dag
haha okej, men hur ska man göra?
man ska vara långt ifrån med burken va?
om det är nära så blir det riningar eller?
jao, fast det bästa är att hitta ett mellanting så man slipper köpa 6 burkar av varje.
jag har gjort slut på 4 burkar grundfärg, då är lite felsprayningar inräknade sen ska man ju ha vanlig också, klarlacken tyckte jag bara gjorde färgen gulare så den var inget jag gillade. sitter dock inte på någon kåpa nu (=
vill skaffa stunt när jag lackat klart och sånt, men pengarna börjar ta slut efter mobilen, lack osv.
vi får se
oftast är det ju så att det jag vill, vill inte mina föräldrar (:
meanzick skrev:vill skaffa stunt när jag lackat klart och sånt, men pengarna börjar ta slut efter mobilen, lack osv.
vi får se
skaffa stunt moppe ja hjälper fan till att köta på dina päron ifall de behövs :D du har ju fotograf klar redan
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
meanzick skrev:vill skaffa stunt när jag lackat klart och sånt, men pengarna börjar ta slut efter mobilen, lack osv.
vi får se
skaffa stunt moppe ja hjälper fan till att köta på dina päron ifall de behövs :D du har ju fotograf klar redan
haha, så sant
men ska försöka fixa lacken ngn dag å göra det bra också, ska försöka iaf
vi får se
haha, så sant
men ska försöka fixa lacken ngn dag å göra det bra också, ska försöka iaf
hahaha gör de innan suger försvinner igen ^^
så fixar du dämparna samtidigt
Ang ta isär bakdämparen
HeHu skrev:Man måste vara 2 pers till att hålla ihop fjädern, flyger den upp i huvet är du stendöd
jonte, jag vet precis vad du menar. samma för mig.
är det fram eller bak som e dåliga? om fram så köo nya packboxar. köp även sae 15 eller sae 20 gaffelolja. fyll 265cc i varje gaffelben. sen är dom som nya!
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:jonte, jag vet precis vad du menar. samma för mig.
är det fram eller bak som e dåliga? om fram så köo nya packboxar. köp även sae 15 eller sae 20 gaffelolja. fyll 265cc i varje gaffelben. sen är dom som nya!
fram, läcker ut allt ihop
vad är det för skillnad mellan dom två oljorna och hur fasen räknar jag ut kubik ?
skillnade är hur fort dämparen ska reagera när du kommer i ett gupp. ju lägre siffra desto fortare reagerar den. själv köra jag med sae 5 pgaa att pappa köpte fel men den fungerar utmärkt. 265cc = 2,65dl.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
kallepalle skrev:skillnade är hur fort dämparen ska reagera när du kommer i ett gupp. ju lägre siffra desto fortare reagerar den. själv köra jag med sae 5 pgaa att pappa köpte fel men den fungerar utmärkt. 265cc = 2,65dl.