Snabba svar tack !

puttrish skrev:Min går bättre som fan, men det kan vara för att det är igensotat, det var därför jag tog av det från början för att kolla om det var igensotat.Buskaas skrev:Håller med chifen till 100% och är d einte så att en 2takts moppe går sämre utan ljuddämpare eftersom att de inte lbit nå motstånd???
nej det är inte farlig bara låter som fanputtrish skrev:Tjenare, jag och en polare testade att ta av våra ljuddämpare en gång och det lät som fan och gick rätt fortså vi funderar på att göra det ikväll igen och dra fullgas genom centrum
men är detta skadligt för motorn ? jag har märkt att det har kommit ut lite olja på ramen från röret men inte så speciellt mycket.
Snabba svar tack !, för er som inte har testat detta, gör det !, skit kul
Det har jag absolut inte sagt, va fan snackar du om? har inte gjort det, men en kompis tappa sitt effektrör som inte var påsatt rätt så testa han hur den gick, :S, du behöver liksom inte dra aggro på allt man skriver :Skallepalle skrev:du får gärna köra runt så för minn del, men var beredd på att köpa ny kolv, cylinderFrillanmcdillan skrev:me?, axxar sämre än orginal men topp 70, så ungefär som en urpluggad.
Varför ens testa att köra utan röret?mini_noreen skrev:skojar du eller?Jag trodde de gick skit dåligt om man körde utan röret?
jag vet visst hur det går utan rör då min polare har ägt en gammal fs1:a som han gjorde allt för att döda den. körde utan olja osv. tillslut skar den utan röret. (trodde dock alldrig att den skulle skära efter allt den varit med om)Frillanmcdillan skrev:Sa bara som det är, ingen av er vet ju hur den går utan rör så ni behöver inte mytta som proffsalexanderkarlsson skrev:okeej.. cooltFrillanmcdillan skrev:me?, axxar sämre än orginal men topp 70, så ungefär som en urpluggad.impad ja blev