Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
är den avstämd så ger den hyssat mkt jämfört med en "oavstämd"
fan eru uppkäftig för ? hur många jävla hyper har du sett med nån jävla orginal boos bottle ?? juste knappt inga som har det
Ja har boost bottle på min 240 Och de sitter originalmonterat
Buust buttle ger faktiskt effekt, men de bygger oftast på tur om man köper en färdig. Ja kände iaf klar skillnad när ja satte dit en buttle på min gamla drd.
Live slow - Die whenever
Drive fast - Live forever
är den avstämd så ger den hyssat mkt jämfört med en "oavstämd"
fan eru uppkäftig för ? hur många jävla hyper har du sett med nån jävla orginal boos bottle ?? juste knappt inga som har det
Ja har boost bottle på min 240 Och de sitter originalmonterat
Buust buttle ger faktiskt effekt, men de bygger oftast på tur om man köper en färdig. Ja kände iaf klar skillnad när ja satte dit en buttle på min gamla drd.
kallepalle skrev:det beror på. om din motor är i närheten av vad den är avstämd för så ger den.
bara för att de e tnt så är den inte dålig. ger lika mycket som en egengjord med samma utformning^^
hur fan kan den va avstämd orginal ?? fan då kan man ju lika gärna bygga en egen om man nu ska ha skitet , för om det gav märkbar effekt så skulle alla hyper köra med det