Har ni sett några buggar eller något ni tycker ska förbättras? skriv då en kommentar i tråden helst, eller skicka ett PM till någon av Administratörerna

Kvaliten på bilderna är inte så jättebra, men man ser det mesta

När man håller mus pekaren på någon bild på ett reportage/guide, Ett namn på bilden, antagligen ett namn som datorn genererar när den laddas upp.
Mozilla Firefox

Internet Explorer

Som ni ser på bilder så blir bild mapparna för forumet, ifyllt för Firefox och
och på Explorer så blir dom inte det.

Som ni ser här, så är detta på Firefox. Allt sitter ihop det går knappt att trycka på någon av dom för alltså sitter ihop.

Här är en sak som jag tycker borde vara med. Det borde stå hur många som har röstat? för det säger mig inget om en röstar eller fler? för det vet man ju inte.

Här tycker jag att alla kommentarerna blir så rörigt, i med det att allt är i samma tecken snitt och samma storlet. Så jag tycker att exempel alla "Skriven av Dracen 2007-11-26 16:51" såna ska vara lite större och lite mer i fyllda.
Lite små saker
- Avatar bilden får inte vara större än 20kb, tycker jag är väldigt lite, för litet, då måste man och spara en massa och minska bildens storlek.
- Sen till höger där allt "Innehåll" är Artikelarkiv Branschguiden Guider Produktnytt. Så tycker jag att "Forum" ska vara med där, för det ingår också på sidan.
- Sen tycker jag att ni kan uppdatera "Produktnyheter" lite oftare nu på den nya sidan, har sett rätt mycket nytt på twostroke.se, men inget på TSR.
- Sen till höger på första sidan lite längre när där det står "Statistik" så kunde det var kul om det stog hur många artiklar TSR har osv. och annan viktig information som kan vara kul och veta.
- När man går in på "Kontakta oss" Så är det bra att det står Epost till TSR och telefonummer osv. men det borde så era MSN adress. Det är nog msn de flesta frågar snabbt och enkelt om dom har en fråga eller något.
Buggarna så kanske det inte inträffar er, det beror från dator till dator, men detta händer i alla fall för mig.
Hoppas detta hjälpte något
Mvh // Kong
Update 26/11!
- Att man inte ska kunna ge betyg för sina egna bilder osv. kan till och man kan till och med rösta på sin egen omröstning.
- Om man ska lägga till en vän på sin "vän lista" så tycker jag att den andre personen ska acceptera att bli vän med den personen, annars kan man ju bara klicka på bli vän med vem som helst. och den andre vet inte om något om han/hon har lagt till som vän.
- En sak som jag tror kan bli mycket roligare är att man får ha mycket större bilder. alltså större visningsbilder.
- Det står på varje användare "Senaste besökarna" skulle vara kul om det fanns en räknare som räknar hur många som har varit inne på ens del.
- Och jag ser ingenstans längre om på en annans användare om den personen är Onlie/Offline.
- En knapp som gör twostrokerider.se till din startsida.
Det var updajten! för idag 26/11
mvh // Kong
Updajt 27/11
- Borde stå med i sin användare info vad man har för fordon.
- Exempel när man kolla i en tråd och man ska kolla på en annans användare så tycker jag att man kan tryck på namnet eller bilden så man kommer direkt till personen
- "Vem som är online" rutan som finns i forumet, ska finns på första sidan eller någon annanstans för man upptäcker den typ inte för att den är längst ner på sidan.
- Om man kunde få lite bättre upplösning på bilderna på dom "ny komna" på första sidan.
Lite bra saker som jag tycker är bra med den nya sidan!
- Att man kan se dom nya bilderna på första sidan
- Att man kan betyga sätta bilder osv.
- Bättre forum.
- Många och bra ämnes mappar i forumet.
- Omröstning. både i forumet och på första sidan.
- Och såklart designen på sidan!
Det var den updajten! 27/11
Updajt 28/11
- /Holman. en medlemlista skulle vara kul
- Tiden på forumet ligger 1 timmer efter. (Fixat)
- Försökt att fixa något så man ser lite tydligare att man har fått ett meddelande PM, allt som händer är att det där brev symbolen vid sin profil är orange, det upptäcker man inte så lätt.
Lite bra saker som har kommit !
- Ranking systemet har aktiveras.
- Moderator funktionen kommer snart
Det var den updajten! 28/11
Mvh // Kong
Updajt! 2/12
- Sök medlem funktionen har kommit
Har hittat en Bugg, Gå in på tsr när ni inte är inloggade, gå in bara på någon artikel och skriv något i kommentars rutan skriv vad du vill typ "volksfn" eller något, sen trycker ni på Skicka. Då blir blir allt vitt och det står bara "hej" xD testa själa så blir det för mig iaf. Jag använde Internet explorer.