http://forum.moppenet.com/showthread.php?t=146035
kom igen nu, vi vill ha god uppslutning på stockholms sista meet för i år!

haha ja de märker vi ju angående träffarnaO-W skrev:okej va synd dånej palla mnf, TSR ftw!
haha big lolDracen skrev:Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
Glennish skrev:haha ja de märker vi ju angående träffarnaO-W skrev:okej va synd dånej palla mnf, TSR ftw!
då vi själva måste hålla ständig koll på MNF (uppdateringar , ändringar osv) xD
nej men båda sidorna är brade har båda sina för och nackdelar i olika sammanhang (:
mycket prat om TSR-meet men ingen som vill arrangera!O-W skrev:Glennish skrev:haha ja de märker vi ju angående träffarnaO-W skrev:okej va synd dånej palla mnf, TSR ftw!
då vi själva måste hålla ständig koll på MNF (uppdateringar , ändringar osv) xD
nej men båda sidorna är brade har båda sina för och nackdelar i olika sammanhang (:
sant, men varför kan inte tsr göra ett meet?
apan, nu fattar jag inte ... ? vadå, han har ju inte sagt att han är arrangör hellerhobbyapan skrev:kul att ni drar upp tråden men för i helvete ReijuMrx du kunde ju skrivit dom eller något istället för vi!
Du är inte arrangör och kommer inte ha hand om något på träffen!
men men.
Hoppas ni här inne kan följa regler som sätts och är trevliga.
// Arrangören(a)
haha big lolDracen skrev:Men du är ju vilsen om du inte märker vad som händer!KoNG skrev:Han är lite vilsen bara
''kom igen nu, vi vill ha god uppslutning på stockholms sista meet för i år! ''Glennish skrev:apan, nu fattar jag inte ... ? vadå, han har ju inte sagt att han är arrangör hellerhobbyapan skrev:kul att ni drar upp tråden men för i helvete ReijuMrx du kunde ju skrivit dom eller något istället för vi!
Du är inte arrangör och kommer inte ha hand om något på träffen!
men men.
Hoppas ni här inne kan följa regler som sätts och är trevliga.
// Arrangören(a)
ReijuMrx skrev:men hur känslig är du människa?
jag länkar meetet och säger att jag hoppas de kommer mycket folk, har sagt att jag inte har ett skit emd träffen att göra rent arrangörs-mässigt.
seriösa problem om du måste ha all den uppmärksamhet för detta när jag tydligt skrivit :
"jag har ingenting med det att göra, är varken med arrangör eller cruiseledare"
jävligt kul att komma och vara trevlig när man blir utskälld för att ha skrivit vi istället för dom..trevliga arrangörer är ju ett plus de med!!
kommer lite folk från Göteborg oxå så tror de kommer bli riktigt kulReijuMrx skrev:lycka till nu sebban!håller på dig!