Uttelito skrev:Tycker det är synd att alla ska gnälla så mycket så fort man budar, visst jag höjde från 350 till 800 för att jag inte ville sitta inne på en av dom få dagarna jag var ledig och det var fint väder för att bjuda 1kr var tredje minut.
Men varför buda hela din budget på en gång då du vet att du inte har en chans att få den då, varför inte njuta av det fina vädret då istället och komma tillbaka kl 23.59 och buda 800kr då istället. mycket större chans att du får den så. för om du bjuder nånting direkt auktionen startas är det ju klart att någon bjuder över dig
För att saker händer, telefonen ringer, man sticker, kommer hem vid två på natten och då är det kört, lägger mitt bud och om någon vill buda över så gör dom det, men jag orkar inte sitta och bjuda 1kr åt gången, det får p12orna stå för.
Orkar inte tjafsa med dig eftersom du tydligen inte fattar vad jag vill komma fram till
sluttjaffsat om det! i en auktion får man buda precis så högt man vill bara man kan betala efter eventuell vinst också! fortsätt tjaffsa och jag ser till att varningar delas ut.
Pensionerad från mopeder, numer är det skoter som gäller
stunt_pojken^^ skrev:dagens auktion str8 kåpset till YAMAHA aerox
men man får ju välja färg/utseende själv
och t.ex. carbon kostar 4.500 kr tror jag det va och i auktionen står ca 3000kr får man ändå välja carbon??
om du läser så får du välja set som finns i lager. Dessvärre finns inte karbon i lager men om det hade funnits så klart du hade fått välja det. Men sen tror jag folk väljer efter utseende inte efter pris. Man vill ju inte ha ett kasst set som man inte är nöjd med bara för att det kostar mest. Helt waste.
stunt_pojken^^ skrev:dagens auktion str8 kåpset till YAMAHA aerox
men man får ju välja färg/utseende själv
och t.ex. carbon kostar 4.500 kr tror jag det va och i auktionen står ca 3000kr får man ändå välja carbon??
om du läser så får du välja set som finns i lager. Dessvärre finns inte karbon i lager men om det hade funnits så klart du hade fått välja det. Men sen tror jag folk väljer efter utseende inte efter pris. Man vill ju inte ha ett kasst set som man inte är nöjd med bara för att det kostar mest. Helt waste.
självklart bara undrade visssa kanske hade velat ha ett skitdyrt men tror att de bara får välja ett för 300 eftersom det va ca priset men nu vet jag och de andra oxzå
eriksson2k skrev:folk på TSR är SÄMST på auktion, höjjer som idioter redan tidigt så om det är en vara för 1000 så är redan buden på 700-800 vid 10tiden, sen är ett bud på 300. kmr nån idiot och höjer 350-400 kr, istället för lite mindre, Finns gott om idioter på denna jord som man inte kan göra nått åt :/
exat tycker det jag me börja bjud vid elva tiden det blir ju bara dyrare annars.
eriksson2k skrev:folk på TSR är SÄMST på auktion, höjjer som idioter redan tidigt så om det är en vara för 1000 så är redan buden på 700-800 vid 10tiden, sen är ett bud på 300. kmr nån idiot och höjer 350-400 kr, istället för lite mindre, Finns gott om idioter på denna jord som man inte kan göra nått åt :/
exat tycker det jag me börja bjud vid elva tiden det blir ju bara dyrare annars.
Eller så bjuder folk vad dom vill när dom vill
Som sagt innan så ska ni inte tro att varan(varorna) blir billgare för att 200 mäniskor sitter och bjuder 1kr i taget, vissa som (som jag) har annat för sig än att sitta vid datorn hela dagen när det är fint väder bara för att buda så man lägger ett bud och hoppas på det bästa, visst skulle jag kunna lägga 700 bud a la 1kr, eller 1 bud på 700kr men det är helt up till mig.
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Troligen, förstår inte varför folk blir så jävla griniga över dessa auktioner, om jag ska vara ärlig vore det nästan bättre att lägga ner då det är så mycket tjaffs runt detta.
Men men, själv har jag ingen moppe längre men jag köpte mitt 11 delars orange metallic kåpsett från startuning för 1800 med 30 % rabatt
Man får va som man e när man inte blev som man skulle.
Uttelito skrev:Troligen, förstår inte varför folk blir så jävla griniga över dessa auktioner, om jag ska vara ärlig vore det nästan bättre att lägga ner då det är så mycket tjaffs runt detta.
Men men, själv har jag ingen moppe längre men jag köpte mitt 11 delars orange metallic kåpsett från startuning för 1800 med 30 % rabatt
Du startunings-crew är utvecklingsstörda visste inte du det? Och du är också utveckling störd
Btw Uttelito du rimmar på lillkuklito:)