http://twostroke.se/product.asp?product=7449DerbiSM skrev:Jo, det ska gå att ha ett sportluftfilter på en orginal moppe, förra ägaren hade ju det på min Derbi när den var orginal.
Vad är det för sportluftfilter du har ?
skit i alexanderkarlsson, han är bara en av dom dära som tror dom kan allt och är perfekt och har inte tänkt på att alla har en gång varit nybörjare.tJocke skrev:Jag har ju provat olika storlekar? Både större och mindre men får ingen skillnad.alexanderkarlsson skrev:större munstycke? om den inte kan komma upp på höga varv? hur vet du att 10 är optimalt? olika från filter t filter o moppe t moppe.. geek
Varför är jag en nörd för?
Då kan vi nog direkt säga att det inte beror på filtret.tJocke skrev:http://twostroke.se/product.asp?product=7449DerbiSM skrev:Jo, det ska gå att ha ett sportluftfilter på en orginal moppe, förra ägaren hade ju det på min Derbi när den var orginal.
denna har jag
ska ut o prova snart igen.. men låt oss säga att den går bra med original munstycket vad ska jag göra då? :SDerbiSM skrev:Då kan vi nog direkt säga att det inte beror på filtret.tJocke skrev:http://twostroke.se/product.asp?product=7449DerbiSM skrev:Jo, det ska gå att ha ett sportluftfilter på en orginal moppe, förra ägaren hade ju det på min Derbi när den var orginal.
denna har jag
Tycker du ska testa med orginal munstycket och se om den går bra då. Men även om den skulle gå bra med orginal munstycket så ska du ju inte köra med det.
LoL,vad har du för moppe??Robiin937 skrev:kan de visst va för mitt var 92 så de skulle kunna va deLudiX skrev:DU sa att den var helt orginal!,Munstycket är knappast 95 orginal+att du har 102 i nu och inte ens urpluggat!inte undra på att den inte orkar varva,ta reda på vad det igentligen ska va för orginal munstycke!
mh ryz pro racing 07, jag köpte den ny så jag vet att ingen har ändratLudiX skrev:LoL,vad har du för moppe??Robiin937 skrev:kan de visst va för mitt var 92 så de skulle kunna va deLudiX skrev:DU sa att den var helt orginal!,Munstycket är knappast 95 orginal+att du har 102 i nu och inte ens urpluggat!inte undra på att den inte orkar varva,ta reda på vad det igentligen ska va för orginal munstycke!
nej,men jag tänkte inte på att det inte var Tjocke o du svarade så snabbtRobiin937 skrev:citera inte mmig då dLudiX skrev:Jag menar tJockeRobiin937 skrev: mh ryz pro racing 07, jag köpte den ny så jag vet att ingen har ändrat
jojo men då var den inte orginal, när den var HELT orginal så var munstycket 92. Men nu har ja ju 70cc , rör , större fögg o annat piss så nu har jag byttLudiX skrev:nej,men jag tänkte inte på att det inte var Tjocke o du svarade så snabbtRobiin937 skrev:citera inte mmig då dLudiX skrev: Jag menar tJocke!Btw du har ju Mk sp/vettefan, då måste du ju ha bytt munstycke!,och förut så laddade du upp en bild på ditt tändstift och då var det kolsvart!,men nu så måste du ha tagit bort den bilden.
ok,och du köpte din spritt ny hos en ÅF?Robiin937 skrev:jojo men då var den inte orginal, när den var HELT orginal så var munstycket 92. Men nu har ja ju 70cc , rör , större fögg o annat piss så nu har jag byttLudiX skrev:nej,men jag tänkte inte på att det inte var Tjocke o du svarade så snabbtRobiin937 skrev: citera inte mmig då d!Btw du har ju Mk sp/vettefan, då måste du ju ha bytt munstycke!,och förut så laddade du upp en bild på ditt tändstift och då var det kolsvart!,men nu så måste du ha tagit bort den bilden.
Jag köpte min HELT ny på MC-huset.LudiX skrev:ok,och du köpte din spritt ny hos en ÅF?Robiin937 skrev:jojo men då var den inte orginal, när den var HELT orginal så var munstycket 92. Men nu har ja ju 70cc , rör , större fögg o annat piss så nu har jag byttLudiX skrev: nej,men jag tänkte inte på att det inte var Tjocke o du svarade så snabbt!Btw du har ju Mk sp/vettefan, då måste du ju ha bytt munstycke!,och förut så laddade du upp en bild på ditt tändstift och då var det kolsvart!,men nu så måste du ha tagit bort den bilden.
tror iaf inte att orginal munstycket är 95.
vafan klagar alla på mitt original munstycke för?Robiin937 skrev:Jag köpte min HELT ny på MC-huset.LudiX skrev:ok,och du köpte din spritt ny hos en ÅF?Robiin937 skrev: jojo men då var den inte orginal, när den var HELT orginal så var munstycket 92. Men nu har ja ju 70cc , rör , större fögg o annat piss så nu har jag bytt
Så jag är helt säker på att de va orginal.
Dock beror de på vad han har för moppe för t.ex. RRX har inte så stora munstycken orginal
edit: köpte han den begagnad tror jag inte det är orginal munstyckket
haha, vi tror inte du ljuger men om du kanske köpte moppen begagnad så kanske han som hade den innan dig bytte munstycket, va har du för moppetJocke skrev:vafan klagar alla på mitt original munstycke för?Robiin937 skrev:Jag köpte min HELT ny på MC-huset.LudiX skrev: ok,och du köpte din spritt ny hos en ÅF?
Dock beror de på vad han har för moppe för t.ex. RRX har inte så stora munstycken orginal
tror ni jag sitter och ljuger om att jag har 95 i munstycke?
vad skulle jag tjäna på att ljuga, tänk efter förfan.
Helt ny, inte bytt på något sätt, TMS supermotardRobiin937 skrev:haha, vi tror inte du ljuger men om du kanske köpte moppen begagnad så kanske han som hade den innan dig bytte munstycket, va har du för moppetJocke skrev:vafan klagar alla på mitt original munstycke för?Robiin937 skrev: Jag köpte min HELT ny på MC-huset.
tror ni jag sitter och ljuger om att jag har 95 i munstycke?
vad skulle jag tjäna på att ljuga, tänk efter förfan.
precistJocke skrev:jag kör med original munstycket nu då den går kanon och så hörde jag med verkstaden som sa att luftburken är redan väldigt stor så man behöver inte byta sålänge den går bra.
ok. förlåt då. men ja menar bara att man kan söka då det finns typ 100 trådar om munstycke osv. + att ja va irriterad förrut. så jag e ingen idiot även om du tror de JohanGJohanG skrev:skit i alexanderkarlsson, han är bara en av dom dära som tror dom kan allt och är perfekt och har inte tänkt på att alla har en gång varit nybörjare.tJocke skrev:Jag har ju provat olika storlekar? Både större och mindre men får ingen skillnad.alexanderkarlsson skrev:större munstycke? om den inte kan komma upp på höga varv? hur vet du att 10 är optimalt? olika från filter t filter o moppe t moppe.. geek
Varför är jag en nörd för?
Tycker att alla admins borde rensa forumet på sånna idioter.
ett forum är väl för att fråga, diskutera saker right?.
Men du hade ju crossmoppe, testa lite större munstycke..