Köp en minst 17,5mm förgasare... En 70cc cylinder... Ett effekt rör.. Ny koppling o variator.. Rem till de får du inte glömma såklart.. Sen har du en moppe som gör 90km/h... Kanske mer beroende på vilket rör o.s.v...
[[-_/G-Ounze\_-]]
Gilera Runner SP 70cc & CPI SM White Edition (limited)
Jag kommer upp i runt 90 knutar på min, är en pgo t-rex med s6 50cc och Yasuni R rör med 12 mm förgasare, portar du orginal cylindern och slänger på ett kraftigt rör så kan du nog komma upp i ganska bra hastigheter!
puttrish skrev:min polare har en aerox 07 med urpluggat stage6 rör och dragen variatorring och den går som faan, mätaren visar 95 men den gör lätt 80 - 90
min polare har allt samma och går 83 uppmät med bil:P
sefio skrev:mät med GPS eller laser, bilmätare är lika fel som moppe,
konstigt den visar 95 då aerox mätare går till 80, btw vad för stage6 rör?
Riktiga fuckon har ögonmått sista biten på mätaren där siffrorna tar slut
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
stage 6 pro replica
stage 6 double layer luftfilter
medium kopplingsfjädrar
3,7 och 4,3 g vikter blandade
17,5 mm förgasare(orginal)
105 mmunstycke
dra v ringen
sen gör den runt 85 ska se asså fyfan va jag älskar den setupen
hahahaha fucko på er alla hahahahaha det finns aerox som har mätare ända upp till 120km/h! usch ni borde skämmas för att ni inte vet vad ni snackar om!
hahahaha fucko på er alla hahahahaha det finns aerox som har mätare ända upp till 120km/h! usch ni borde skämmas för att ni inte vet vad ni snackar om!
och alltså bara sådär BTW! känn er ägda!
Idiot det står att den gick upp till 95 står aldrig att han hade en mätare som gick upp till 120?
Tuta skrev:
och alltså bara sådär BTW! känn er ägda!
Idiot det står att den gick upp till 95 står aldrig att han hade en mätare som gick upp till 120?
men läs det andra då din ollade arab! (konstigt den visar 95 då aerox mätare går till 80)
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information