kallepalle skrev:om den gör 90 ärliga med dragen plugg så ska antingen drevningen vara riktigt tung eller så ska orginalröret vara högvarvigt, vilket jag alldrig sett ett orginalrör vara.
då får han nog vända på dreven så att han sätter ett 12 drev bak o 52 fram
asså det är röret som är jävligt bra urpluggade på dom modellerna pucko
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
kallepalle skrev:om den gör 90 ärliga med dragen plugg så ska antingen drevningen vara riktigt tung eller så ska orginalröret vara högvarvigt, vilket jag alldrig sett ett orginalrör vara.
då får han nog vända på dreven så att han sätter ett 12 drev bak o 52 fram
edit: + pissnödig, hemlängtan och solen i ryggen
det råkar itne vara så at jag kan få ett svar på min fråga?
det är röret som är så grovt så cylindern får ut mkt mer avgaser urpluggat på det röret om man jämnför på tex derbis smala krök i jämnförelse, så får cylindern ändå inte ut så mkt avgaser urpluggat som detta röret som dt har får...
Derbi_senda93 skrev:
Bara så du vet så åker kolven upp och ner även om du har växel i och frikopplar. Spelar ingen roll om motorn är igång eller inte heller.
YamahaPojken skrev:det är röret som är så grovt så cylindern får ut mkt mer avgaser urpluggat på det röret om man jämnför på tex derbis smala krök i jämnförelse, så får cylindern ändå inte ut så mkt avgaser urpluggat som detta röret som dt har får...
På din då eller ?
Hur kommer de sig att min kompis går i 75-80 med dragen plugg?
Din kanske e starkare ?
YamahaPojken skrev:det är röret som är så grovt så cylindern får ut mkt mer avgaser urpluggat på det röret om man jämnför på tex derbis smala krök i jämnförelse, så får cylindern ändå inte ut så mkt avgaser urpluggat som detta röret som dt har får...
På din då eller ?
Din kanske e starkare ?
antagligen jävla retard + varför sa du inte att det bara va å dra pluggen när han ville få sin moppe till 70-80?? nehe du sa att man behövde göra en massa andra saker... varför ångrade du dig helt plötsligt till att det bara va att dra pluggen för att få upp den till 75-80? dig går det inte lite på asså...
Derbi_senda93 skrev:
På din då eller ?
Din kanske e starkare ?
antagligen jävla retard + varför sa du inte att det bara va å dra pluggen när han ville få sin moppe till 70-80?? nehe du sa att man behövde göra en massa andra saker... varför ångrade du dig helt plötsligt till att det bara va att dra pluggen för att få upp den till 75-80? dig går det inte lite på asså...
nej . läs o förstå så kanske de blir bättre i huvudet på dig
Din kanske e starkare ?
lägger ner detta nu ..
90 me org rör , haha
fråga Klén, sök på han på "sök medlem" sen skickar du ett pm till han där du frågar hur snabbt hans dt, å alla andra dt's går enbart urpluggade, alltså hur snabbt de går urpluggade så får du ett ärligt svar, pund huve
Derbi_senda93 skrev:
YamahaPojken skrev:
lägger ner detta nu ..
90 me org rör , haha
fråga Klén, sök på han på "sök medlem" sen skickar du ett pm till han där du frågar hur snabbt hans dt, å alla andra dt's går enbart urpluggade, alltså hur snabbt de går urpluggade så får du ett ärligt svar, pund huve
om ni känner varann måste ni vara lika dumma båda två
Derbi_senda93 skrev:
ne jag blir sur för att du är så jävla dum i huvet å inte fattar, haha den enda svensken i malmö? hoppas du blir mobbad
Derbi_senda93 skrev:
YamahaPojken skrev:ne jag blir sur för att du är så jävla dum i huvet å inte fattar, haha den enda svensken i malmö? hoppas du blir mobbad
nej en av många. När du var i malmö åkte du antagligen till rosengård eller något men vi bor inte där tyvärr. de sket sig lite där va? haha enda svensken i malmö ja tro fan att du bara sett en svensk i malmö om du åker till fel ställe danare
Derbi_senda93 skrev:
ooooh fan vad det sket sig.. :/ du beter dig iaf som en p12a, elle kanske snarare en f8a ta å lägg dig å kissa i sängen så får du ligga hos din mamma inatt. låter det bra för dig?
Derbi_senda93 skrev:
Nu ska ja va helt ärlig!
Ja har en Yamaha dtx sm - 06
Ingen strypt cdi på min, antagligen inte på någon 06:a då.
Jag har just nu dragen plugg, 13 drev, sportfilter, 100 munstycke, min moppe gör över 90 km/h ÄRLIGT!
Mätte upp den med bil, jag var uppe i 98 km/h på en plan väg, utan någon jävla vind åt något håll! då visade min mätare 88 km/h, har även kört endel på vanlig väg, då kommer inte bilar ikapp mig, om dom ligger å kör i 90 km/h, antar att de inte e tillfälligt ca 10 gånger..
Har inte testat helt med bara dragen plugg, men när ja kör me sportfilter, 11 drev, dragen plugg, så gör den över 80 km/h
Tror ni inte på det så har ja en film när jag skjutsar en polare i 87 km/h!
Om ni inte har en sådan moppe så tycker jag ni ska lyssna på dom som har en sånn!
Visst, det kan skilja från moppe till moppe, men min går ärligt så jag har skrivit!
Saab rostar
Bmw rasar
Volvo är det enda som håller när man gasar!
ja de låter nice, får väl ta o göra de sen. Är du på ?
Edit: Klen, du låter faktiskt ganska trovärdig även de låter mkr för org rör men de låter rimligt när du säger de. Iaf jämfört med idioten ovanför. Kan du inte filma när du mäter upp med gps?
där ser du... sluta å leka dryg å inse fakta grabben, nu orkar inte jag försöka få dig å fatta mer så jag skiter fullständigt i vad du tror men men klen skrev som det är på dom hära dt'na tro vad du vill men så är det...
Derbi_senda93 skrev:
Robiin937 skrev:ja de låter nice, får väl ta o göra de sen. Är du på ?
Edit: Klen, du låter faktiskt ganska trovärdig även de låter mkr för org rör men de låter rimligt när du säger de. Iaf jämfört med idioten ovanför. Kan du inte filma när du mäter upp med gps?
Tackk för att du lyssnar!
Det är så, varför ljuga om sånnt?
Sluta upp me jävla fjanterier!
Veeessst, de kan ja göra;)
Saab rostar
Bmw rasar
Volvo är det enda som håller när man gasar!
YamahaPojken skrev:där ser du... sluta å leka dryg å inse fakta grabben, nu orkar inte jag försöka få dig å fatta mer så jag skiter fullständigt i vad du tror men men klen skrev som det är på dom hära dt'na tro vad du vill men så är det...
Jag tror inte på de till 100 förrens jag ser de på film på gps skärmen. Så om du pallar filma klen skulle de vatt kul, skulle vatt ännu roligare om du också gjorde de yamahapojken ... med gps då
Klén skrev:Vettifan om ja pallar när du inte kan fatta, då tror du välll att ja har gjort om filmen eller nött. Men ja kan göra de bara ja får tag på en gps!
Klén skrev:Nu ska ja va helt ärlig!
Ja har en Yamaha dtx sm - 06
Ingen strypt cdi på min, antagligen inte på någon 06:a då.
Jag har just nu dragen plugg, 13 drev, sportfilter, 100 munstycke, min moppe gör över 90 km/h ÄRLIGT!
Mätte upp den med bil, jag var uppe i 98 km/h på en plan väg, utan någon jävla vind åt något håll! då visade min mätare 88 km/h, har även kört endel på vanlig väg, då kommer inte bilar ikapp mig, om dom ligger å kör i 90 km/h, antar att de inte e tillfälligt ca 10 gånger..
Har inte testat helt med bara dragen plugg, men när ja kör me sportfilter, 11 drev, dragen plugg, så gör den över 80 km/h
Tror ni inte på det så har ja en film när jag skjutsar en polare i 87 km/h!
Om ni inte har en sådan moppe så tycker jag ni ska lyssna på dom som har en sånn!
Visst, det kan skilja från moppe till moppe, men min går ärligt så jag har skrivit!
tack för hjälpen klén bland som mer seriösa svar jag fått på min fråga idag