Jag letar efter wannabe xenon lampor alltså xenon ljus i vanlig H4 sockel (35W) skulle vara väldigt tacksam om nån kunde länka dit dom säljer sånt:) (om det ens finns?)
Utför felsökning/motorrenovering/bestyckning/Inställning/Optimering/Montering och trimning av olika steg till din moped/cross runt om Västra götaland. PMA för mer information
Victorh: varför suger inte mina brudar...
Tuta: har du frågat?
Victorh: nee men dom skall göra det
Victorh: eller skall man fråga?
jonssson13: nejnej, blir pinsamt om dom säger nej då(
Victorh: tillräcklit pinsamt renn då den är så liten
Klén skrev:Menar du en blå vanlig lampa? Eller vill du ha en lampa med xenon starkhet eller hur man säger?
Synd att xenon konvertering e så jävla durt...
Ja precis det finns tydligen 35W riktig xenon lite blå tonat glas men då behövs det även konvertering:( och kostar som fan, tänkte då om man bara kunde köpa lampan typ som har det fina xenon ljuset så man är wannabe xenon:D om det nu finns:/
Finns troligtvis ingen 35W fejkxenon, för få fordon som använder såna lampor för att det ska vara lönt att dra igång tillverkningen. Men jag kan ha fel...
Klén skrev:Menar du en blå vanlig lampa? Eller vill du ha en lampa med xenon starkhet eller hur man säger?
Ja precis det finns tydligen 35W riktig xenon lite blå tonat glas men då behövs det även konvertering:( och kostar som fan, tänkte då om man bara kunde köpa lampan typ som har det fina xenon ljuset så man är wannabe xenon:D om det nu finns:/